Vær god mod din kaffekop & dit computer-bord

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Men Grillrotten derimod.. Han har vist seriøse problemer siden han viser hvordan han behandler sin kop kaffe IMO.


    Rolig nu drenge - så er det vel heller ikke værre ? :D


    Tråden er måske lige så irrelevant som et par andre der er lavet, men der er vel ingen grund til at koge mere suppe på den vel ? :]


    En ting er at vi ikke har samme humor herinde men jeg synes virkelig det er værre når folk f.eks sidder og laver en "Tweaks største quote tråd" IMO

  • Quote

    Men Grillrotten derimod.. Han har vist seriøse problemer siden han viser hvordan han behandler sin kop kaffe IMO.



    Skulle du ikke enten lade vær med at læse denne tråd - eller skrubbe ud og skovle nogle roer..... :roller: :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Skulle du ikke enten lade vær med at læse denne tråd - eller skrubbe ud og skovle nogle roer..... :roller: :roller:


    Jeg sir undskyld for mine små udbrud (manglede lidt vitaminer).
    Jeg havde bare fået indtrykket af at fordi folk som grill der har høj rank godt kan tillade sig at fyre lidt syrlige topics af hvorimod hvis det var en med lav rank så blev han sendt til bage hvor han kom fra..


    BTW, uden lolland var der ikke sukker til hele danmarks befolkning, så pas på med hvad du siger..:D

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Jeg sir undskyld for mine små udbrud (manglede lidt vitaminer).
    Jeg havde bare fået indtrykket af at fordi folk som grill der har høj rank godt kan tillade sig at fyre lidt syrlige topics af hvorimod hvis det var en med lav rank så blev han sendt til bage hvor han kom fra..


    BTW, uden lolland var der ikke sukker til hele danmarks befolkning, så pas på med hvad du siger..:D


    Naaaaaa - Grillfætteren bliver sgu også ristet ind imellem for sine tråde - men off-topic er jo off-topic - der er jo så bare forskel på emnerne - og nogle af de seneste tråde - de er fandeme tegn på enten for lidt hjerne aktivitet eller for mange hormoner hos knægte som burde skrubbe ud i solen og møde nogle tøser - (ingen nævnt og ingen glemt).... ;) :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Naaaaaa - Grillfætteren bliver sgu også ristet ind imellem for sine tråde - men off-topic er jo off-topic - der er jo så bare forskel på emnerne - og nogle af de seneste tråde - de er fandeme tegn på enten for lidt hjerne aktivitet eller for mange hormoner hos knægte som burde skrubbe ud i solen og møde nogle tøser - (ingen nævnt og ingen glemt).... ;) :dance:


    Sol?!? 8o :boxed: - det har jeg vist oplevet engang kan jeg huske, det var noget med at det lyste, uha scary 8o


    :)) ;) :P

  • Quote

    Sol?!? 8o :boxed: - det har jeg vist oplevet engang kan jeg huske, det var noget med at det lyste, uha scary 8o


    :)) ;) :P



    Tjaaaaaa - var hjemme fra job kl. 08.00 - fik lidt morgenmad - og solen skinnede da bare for vildt. Så kunne man jo passende lige få lavet et par småting på bilen - som selvfølgelig var parkeret lige midt i solen - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah - Tror aldrig jeg har været så længe om at lave så lidt - Men fuck det var lækkert der i solen...... :T :T

  • Ha ha ha egentlig en skide go ide du har fået der .. Min icemat ligger bare og gemmer sig efter skiftet til steelmat 4d :cheers:




    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Det er intet som "genbrug" .... :))

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Tjaaaaaa - var hjemme fra job kl. 08.00 - fik lidt morgenmad - og solen skinnede da bare for vildt. Så kunne man jo passende lige få lavet et par småting på bilen - som selvfølgelig var parkeret lige midt i solen - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah - Tror aldrig jeg har været så længe om at lave så lidt - Men fuck det var lækkert der i solen...... :T :T


    Hehe - ja det er sq nice nok den slags! :D


    På den anden side var det IMO også på tide den sol kom lidt frem, vinteren var sq lidt lang i år synes jeg :rolleyes: - og den kan man jo ikke bruge til meget ;) :]


    Fri fra arbejde kl 8:00 ?? 8o - Det må da næsten tage livet af dig af have natarbejde næsten hver dag? (nat) - Men ok det er jo på den anden side et sandt heltejob ;) :)

  • Quote

    Fri fra arbejde kl 8:00 ?? 8o - Det må da næsten tage livet af dig af have natarbejde næsten hver dag? (nat) - Men ok det er jo på den anden side et sandt heltejob ;) :)




    **LOL** - har fri kl 07.00 - det er ok - Det er sgu straks værre at skulle møde kl. 07.00 - daaaaaaaamn det er hårdt at stå op kl. 05.30. "heltejob" - det er vist liiiiige i overkanten..... 8)