NY COMPUTER

  • Hej derude, jeg er i gang med, at lave en ny computer men er kommet lidt tvivl om hvilket Windows jeg skal bruge om det skal være Windows 10 eller Windows 11 jeg har nemlig hørt så meget dårligt om Windows 11 og kan Windows 11 bruges til spil.?? Oh hvor stor og hvor meget plads kræves at installer Windows og hvilket disksystem skal jeg vælge om det skal være SSD eller HDD.:!:


    Jeg håber, at man har forstået mit spørgsmål.;)

  • hej Moestrup.

    jeg tror dsv. dette forum er dødt.

    jeg er ikke selv nogen ekspert, men personligt synes jeg bedre om Windows 11 end Windows 10, og den kan absolut bruges til spil. Faktisk tror jeg du er bedre stillet også mht. spil i det lange løb, hvis du vælger den nyeste version af Windows.

    du bør absolut vælge en SSD harddisk. Windows fylder ikke meget på en ny harddisk.

    mvh. Esben

  • Hej Esben mange tak for din tilbagemelding, og det er jeg sku ked af hvis dette forum er dødt, men hvis jeg skal investere i en ny SDD hvor stor SSD skal den være så der kunne være plads til Windows 11.

  • Nej vores forum er ikke dødt

    Jeg bruger win 11 og har ikke haft problemer med spil ,eller

    programmer af nogen art

    lagerplads.. brug ssd evt m2 ssd .De er hurtige ..1 TB m2ssd gir meget lager

    for pengene

    Så.. Held med byggeriet.:)