Asrock Trx40 Creator

  • Hej, jeg har et problem som jeg håber i kan løse.


    Min pc:


    Amd Threadripper 3960x

    Cooler Master MASTERLIQUID ML360 RGB TR4 EDITION MED RGB CONTROLLER

    Asrock Trx40 Creator

    32 GB G-Skill 3800Mhz Cl 14-16-16-36

    Super blomsterbladet platium 2000w

    2x Zotac 980ti! Jeg kender gammel "

    1x samsung 950 pro 512Gb nvme ssd

    1x 2tb 850 evo 2Tb

    7x seagate 4tb

    Mad katte Keybord

    Reddragon mus 2400 dpi


    Mit spørgsmål er, at jeg fik denne Cooler Master MASTERLIQUID ML360 RGB TR4 EDITION MED RGB CONTROLLER.


    Pumpen er et 3-polet stik.

    Radiator 360 fik 3x 140 mm ventilatorer på rgb med 4 pins PWM.


    Jeg har også 4 x fractal design prisma al-14 / pwm 3x til indtag foran 1x udtag tilbage alle har 4x pwn


    Jeg har pumpen fra Cooler Master MASTERLIQUID ML360 RGB TR4 EDITION MED RGB CONTROLLER på CPU Fan Connector (CPU_FAN1).


    Derefter har jeg forbundet de 3 ventilatorer, der sidder på radiatoren, til en y-splitter-pwn-splitter, og de er alle derefter forbundet til CPU / Waterpump Fan Connector (CPU_FAN2 / WP)


    min Pc-pleje har 3x pwn-stik indbygget, så 2 af fraktalt design prisma al-14 / pwm er forbundet til 1 af sagen pwm hver og de 2 andre med en splitter til 3. pwm på sagen så giver sagen et pwn-kabel derfra til mit chassis / vandpumpe-ventilatorstik (CHA_FAN1 / WP).


    Er dette gjort rigtigt? eller skal pumpen tilsluttes CPU / Vandpumpe-ventilatorstik (CPU_FAN2 / WP) ???


    i bios


    CPU Fan Connector (CPU_FAN1) har kun customize / silent / standard / performance / fuld speed / Ingen Pwm-indstillinger, selvom det er en 4-pins-header på motherboarded


    CPU / vandpumpe-ventilatorstik (CPU_FAN2 / WP) dette har: ccustomize / silent / standard / performance / fuld speed / pwm


    Chassis / vandpumpeventilationsstik (CHA_FAN1 / WP) dette har: customize / silent / standard / performance / fuld speed / pwm


    ved ikke, hvorfor cpu-fan 1 ikke har pwm siden er en 4-pins header på mothercoarded


    Håber du kan hjælpe mig derude :)