Nummerplade tjek web design

  • Hej alle

    Jeg er i gang med et skoleprojekt, hvor vi skal designe en hjemmeside. Jeg er totalt nybegynder, og derfor søger jeg hjælp herinde. Jeg kunne godt tænke mig at indsætte en form for nummerplade søgefunktion, som de fx har på Autobutler og lignende sider. Er der nogle der ved, hvordan man får et sådan plugin til word-press? Er det helt umuligt eller? =O:?:

  • Der findes mig bekendt ikke noget Wordpress-plugin til dette. De sites, der benytter en sådan feature, herunder det site jeg arbejder for, benytter enten en tilpasset kode-løsning, eller et mellemled, der parser informationen fra Skat's API.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Må melde mig enig med Berleburg. Jeg har tidligere arbejdet med affiliates, hvor vi ville indsætte en søgefunktion. Der blev vi mere eller mindre nødt til at udvikle den selv, eller ihvertfald lave en tilpasning. Det blev et meget stort arbejde, skal det lige siges.