Tweak skifter design og platform

  • Som mange sikkert har opdaget, så har vi efter 17 år med den gamle platform valgt at udskifte den med en helt ny hjemmeside. Kodningen af hjemmesiden har været et helt år undervejs, og nu var tiden så bare kommet til, at den skulle online, så vi kunne komme videre. Tiden var simpelthen løbet fra det gamle Tweak.


    Hvad I sikkert også har bemærket, så har der også været nogle udfordringer med den nye side, og dertil vil vi bare gerne tilknytte et par ord. Vores udvikler har været i gang siden klokken 9 i morges med at sætte siden online, og nu er han i gang med at skrive scripts med rettelser.


    Den side, som I ser nu, er ikke final release. Der bliver kodet videre med rettelser til det, der allerede er online. Derudover har vi fastfrosset det gamle forum på et site for sig selv, imens udvikleren skriver koden til et helt nyt forum og kommentarsektion til vores tests, artikler og nyheder. Årsagen til ikke at bruge det gamle er, at det er netop gammelt, besværligt at bruge og ikke opdateret med nutidens sikkerhed. Så det kan simpelthen ikke bruges, som det står nu.


    Vores mobile version af siden er et bootstrap, der er lagt på, uden mulighed for ændringer. Det er en løsning, som er valgt, så vi kan have en mobilside, imens webversionen og det nye forum bliver færdigt. Derefter starter udvikleren på en ny udgave fra bunden, der vil blive tilpasset til mobile enheder og være 100% responsiv.


    Vi takker på forhånd for jeres tålmodighed, og vi lover jer, at siden vil opleve rigtig mange opdateringer henover sommeren, som vi kommer i gang med at bruge siden.

  • Jeg tror ikke, at det er en fejl, men hvis man f.eks. klikker for at åbne dropdown menu for 'Hardware', men konkluderer, at der ikke er noget i menuen man vil klikke ind på og derfor trykker samme sted for at lukke den igen, åbner den sektionen 'Hardware' i stedet for bare at lukke dropdown menuen.

  • Jeg tror ikke, at det er en fejl, men hvis man f.eks. klikker for at åbne dropdown menu for 'Hardware', men konkluderer, at der ikke er noget i menuen man vil klikke ind på og derfor trykker samme sted for at lukke den igen, åbner den sektionen 'Hardware' i stedet for bare at lukke dropdown menuen.


    Hej


    Tak for indlæg.


    Noteret og sendt videre. Kan du ikke bare klikke ved siden af menuen, så den lukker?

  • Har mistet et par PMs, og kan ikke sende nye...


    Mistede de sidste 2 fra dig og svaret jeg sendte tilbage


    Når jeg trykker svar knappen for en samtale får jeg:




    Kan umiddelbart fint sende med "Ny besked"... har lige prøvet at sende en til dig, Uber ^^

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg må desværre indrømme at jeg bedre kan lide det gamle design end det nye i har fået.
    Det nye er kedeligt, rodet og alt for hvidt. En grå baggrund eller mulighed for at vælge tema vil være rart.
    Indtil videre har jeres nye design gjort, at jeg har droppet siden.

  • Jeg må desværre indrømme at jeg bedre kan lide det gamle design end det nye i har fået.
    Det nye er kedeligt, rodet og alt for hvidt. En grå baggrund eller mulighed for at vælge tema vil være rart.
    Indtil videre har jeres nye design gjort, at jeg har droppet siden.


    Husk nu vi er i beta. Baggrunds farve osv kommer. Det samme med et nyt forum osv.

  • Jeg savner den oversigt, der var i gamle dage over de seneste kommenterede tråde i forum, så man med det samme havde oversigten over de nyeste spørgsmål, debatter, køb/salg/vurdering, kommentere til test osv.


    Udover det, synes jeg det nye layout er fint.

    Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.

  • Jeg oplever ved siden, at når jeg vil dele som eksempel at GTA6 kommer ud, at når jeg trykker på Facebook eller Instagram ikonet, at så åbner den bare min app, ikke andet, altså ikke et link eller noget som man deler.