Hvilken Plade har du Voldhørt mest?

  • Puha der har været mange i gennem tiden..


    Indenfor nyere tid:


    Ry Cooder: Bob til yoy drop
    Xzibit: At the speed of life
    Stevie Wonder: Tæt på alt han har lavet


    Meget meget blandet. Det er bare lige et par stykker jeg kan komme i tanke om titlerne på indenfor nyere tid.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sam


    Rammstein har jeg også hørt alt for meget :)
    pt er det Soundgarden der høres alt for meget,suk.
    Trænger snart til lidt nyt :D


    Jep, Rammstein er evigt rigt. Glæder mig til det nye album, der skulle komme inden længe. Der kommer snart en ny single, kaldet 'Rosenrot'.

  • Synes også det er svært lige at vælge en - har jo hørt en del gennem årene :rolleyes:
    Men Santana, Clapton og Sting i nyere tid. Og i mine unge dage var det nok:
    "Return to Forever" (Chick Corea - Al DiMeola - Stanley Clarke - Lenny White)
    Røde Mor - Police (Sting) - Cream (Clapton)

  • tja nu er jeg så den type der godt kan lyde disko hits fra 90'erne s¨jeg lytter sku mest til opsamling plader med alle klasikerne som f.eks scatman john, culture beat osv. det er noget musik som holder 100%

  • hmm kan ikke lige nævne en bestemt plade jeg har hørt meget :) men alt med ozzy/blacksabbath/ironmaiden og AC/DC har jeg vold hørt :) og Leed Zeppelin

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Joe*DK
    hmm kan ikke lige nævne en bestemt plade jeg har hørt meget :) men alt med ozzy/blacksabbath/ironmaiden og AC/DC har jeg vold hørt :) og Leed Zeppelin


    helt enig :D

  • I mine unge dage var det ELO, Nazareth, Pink Floyd og Yello.
    Lige for tiden hører jeg meget Zididada, men det er nok fordi, det er den eneste skive, jeg har liggende i bilen. *G*


    Edit: Kommer lige i tanke om en LP jeg hørte meget i sin tid. Det var med en nok temmelig ukendt gruppe kaldet Scotch.


    Jeg har ikke kunnet finde den LP på cd, så hvis en tilfældigvis ved hvor jeg kan købe den, så sig endelig til.


    På LP'en var der en stenaldermand med en stenalder ghettoblaster på skulderen. *G*

  • Ved ikke helt, men det er nok D:A:D div cd'er...


    Et par andre på listen er:


    Dizzy Mizz Lizzy
    U2
    Bruce Springsteen
    Creed



    EDIT: Nå ja linkin park er også blandt de MEGET hørte her ;)


  • Det er så fede.. ! Har jeg også voldhørt max

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • Det nærmeste jeg kunne finde var dette album (cd)
    [Blocked Image: http://stat.discogs.com/R/134995-001.jpg]


    som kan købes her


    Denne findes vist kun som LP : [Blocked Image: http://stat.discogs.com/R/134539-1078887546.jpg]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Det nærmeste jeg kunne finde var dette album (cd)
    [Blocked Image: http://stat.discogs.com/R/134995-001.jpg]


    som kan købes her


    Denne findes vist kun som LP : [Blocked Image: http://stat.discogs.com/R/134539-1078887546.jpg]


    Godt gået Bentzin og mange tak. :D


    Det er lige netop Evolution jeg har ledt efter, men mon ikke de fleste numre ligger på den anden du viser ? ;)
    Er lige før jeg bliver helt nostalgisk nu... *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Godt gået Bentzin og mange tak. :D


    Det er lige netop Evolution jeg har ledt efter, men mon ikke de fleste numre ligger på den anden du viser ? ;)
    Er lige før jeg bliver helt nostalgisk nu... *G* :))


    Dat var så lidt - har fundet "Evolution" på cd (kun 9 numre og andet cover) her
    Men efter hvad jeg kan se så er de fleste nr. på "The best of"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    WTF er scotch? hvad er der for en slags musik?


    Det er vel nok disco, nærmere italiensk disco.
    Det skilte sig i ud, dengang jeg var på din alder. ;)


    Du kan høre lidt af det her, desværre i mindre god kvalitet, men det giver en ide om hvad det er. Der er sikkert ikke ret mange, der kan lide det, men jeg kunne, i hvert fald dengang. ;)


    Discoband


    Delirio mind


    Take me up


  • OMG Hans 8o Hehe, jeg får helt lyst til at hive min lyserøde skjorte frem, med finner og hele svineriet - eller også skulle jeg bare tage et spil GTA:Vice City, for at komme i stemning :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    OMG Hans 8o Hehe, jeg får helt lyst til at hive min lyserøde skjorte frem, med finner og hele svineriet - eller også skulle jeg bare tage et spil GTA:Vice City, for at komme i stemning :D


    *LOL* :))