The Fast and the Furious 3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Ja bestemt.. Nogen der så KickBoxer forleden nat?? Han er en skuespiller af særklasse ;)


    Men den mest talenfulde er stadig IMO Michael Dudikoff, fra American Ninja filmene :D


    Ja den så jeg godt, hvis det er den med broderen i kørestol, og den ikke så lækre thai.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Er lige glad med om Paul Walker er med.. jeg vil bare ha Vin Diesel tilbage :D:D:D Han var helt klart den fedeste i FATF.. trist han ikke var med i 2F2F :( men nu kommer han tilbage :clap: :clap:


    Kan kun give dig ret. :clap:

  • ej, har de ikke fået nok? Seriøst, handlingen i de forrige film er så dårligt skruet sammen det er til at brække sig over. Håber fandme de tager sig sammen hvis der kommer en 3'er. Ok, det er fede biler, hotte babes men mere er der ikke til det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xEEDR-
    ej, har de ikke fået nok? Seriøst, handlingen i de forrige film er så dårligt skruet sammen det er til at brække sig over. Håber fandme de tager sig sammen hvis der kommer en 3'er. Ok, det er fede biler, hotte babes men mere er der ikke til det.


    hmm jamen er det ikke også nok ?


    Er sg' ikke ude efter nogen dybere mening når jeg ser sådanne film. Så skal der bare være fede effekter, lækre biler og damer :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    hmm jamen er det ikke også nok ?


    Er sg' ikke ude efter nogen dybere mening når jeg ser sådanne film. Så skal der bare være fede effekter, lækre biler og damer :D


    Kan kun sige at jeg er enig med dig Aerial :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper_lynge
    Har alle hørt det The Fast and the Furious 3 udkommer omkring sommer 2005. men desvære regner de ikke med Paul Walker skal være med denne gang X(


    :ban:



    AHHHH det kan de sku da ikke mene seriøst, han skla være med ellers er det ikke en rigtig The Fast and The furious film

  • Taget fra Filmz.dk


    "Universal Pictures udvikler endnu en fortsættelse til "The Fast and the Furious", som de håber at Vin Diesel vil medvirke i.


    Til sommer udgiver Universal "The Chronicles of Riddick", der også har Vin Diesel på plakaten, og selskabet har hyret Chris Morgan til at skrive et manuskript til "The Fast and the Furious 3", som vil bringe Diesels karakter, Dominic, tilbage til en ny omgang gaderæs.


    Selskabet har dog endnu ikke lavet en aftale med skuespilleren, men Diesels folk siger, at han er interesseret i filmen alt afhængig af manuskriptet.


    Det vides ikke om Paul Walker vender tilbage og gentager sin rolle. "

  • Håber slet ikke der kommer flere. Synes den ene er ringere end den anden. Samme gælder de andre film af samme producer. ISÆR -XXX- - men alt i alt, ligger de cirka på samme niveau.


    Tror nu heller ikke 'Torque' er en særlig god film, tværtimod. Gør iøvrigt mit forum-handle til skamme.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Håber slet ikke der kommer flere. Synes den ene er ringere end den anden. Samme gælder de andre film af samme producer. ISÆR -XXX- - men alt i alt, ligger de cirka på samme niveau.


    Tror nu heller ikke 'Torque' er en særlig god film, tværtimod. Gør iøvrigt mit forum-handle til skamme.


    synes også at det er plat at xXx2 er med ice cube... det er Vin Diesel der er xXx da han har de tre X'er i nakken... der er ingen anden end ham :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Håber slet ikke der kommer flere. Synes den ene er ringere end den anden.


    Hehe, hov hov. :P Men taget i betragtning af at 2F2F var debutfilmen for cirka 80% af skuespillerne, så synes jeg det er udmærket.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Syntes helt klart at Vin Diesel skal med han er den mest egnede til F&F og han burde at være med i xXx2

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc