Telefon til min 92 årige farfar

  • Hejsa


    Jeg har snart været Google igennem et par gange, men der findes mange telefoner og mange forskellige meninger. Så tænker gode gamle Tweak forum sikkert kunne komme med gode forslag ud fra eventuelt egen erfaring.


    Min farfar på 92, med gigt fingre, dårlig hørelse og ikke så god hukommelse, kan desværre ikke helt håndtere en Mobil telefon mere og der er smidt mange penge efter Doro's forslag efterhånden, men de er blevet for Fancy til de "rigtig gamle" :)


    Jeg tænker at få ham tilbage på en normal bord telefon, hvor han simpelthen bare skal tage røret når den ringer, eller tage røret og taste et nummer. Så ingen fancy telefon bøger, besked muligheder, jo færre knapper jo bedre. :)
    Jeg ville helst have den som en 3G telefon hvis det er muligt, så vi ikke skulle ud i at have trukket telefon stik osv. Men tager gerne forslag til fastnet også.


    Nogen der ligger inde med erfaring til en god, rigtig nem :) telefon, med store taster, som helst køre på sim kort.


    alle forslag er velkommen. :rules:

  • oh det var en nice en den der og godt med quick dials dog lidt lille tekst felt til dem, men det kan man nok fix på en anden måde.


    men super forslag, havde fundet den på en anden side men der skrev de ikke noget om 3g :D så fedt den var til det.

  • Har han/I fortsat en alm. fastnet telefon liggende?
    Jeg har et produkt, hvor I kan indsætte simkortet og tilslutte en alm. PSTN telefon.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina