Hej Hermansen
Tak for en god anmeldelse af et kabinet, som jeg ikke kendte.
Hvilken max. grafikkort længde er der i kabinettet ? Kan du måle det ? det specificeres ikke af producenten. Jeg påtænker et geforce 1030, der kun bruger 30 watt, og vil foretrække en hexacore ryzen, f.eks. 2600, med 65 watt.
Men jeg er meget i tvivl om grafikkortet kan være der. Jeg har allerede købt grafikkortet. Det er low profile, men 153 mm langt.
Jeg påtænkte et chieftech flyer, der udmærker sig ved at have plads til slim-line optisk drev, men også der er grafikkort længden kritisk. Det har så 250 watt psu.
Spørgsmål til In Win Chopin
-
-
Det er så simpelt at der er lige præcis er nul mulighed for et grafikkort - Heller ikke lavprofilskort af nogen art. Flere har gjort forsøget uden held, og selv hvis det var muligt, ville PSU'en nok også give op ift. til en overclocket APU på det punkt.
Det eneste du kan få igennem den smule port der er på bagsiden er eksterne moduler, som følger med visse bundkort.
Hvis du er ude efter et kompakt case der tillader et reelt grafikkort, skal du nok kigge efter noget ala. Node 202, hvor man sågar har muligheden for en AIO, hvis man er villig til at arbejde lidt med den dremel (eller man kan koble rørene af midlertidligt)
-
Tak for hurtigt svar !
Ok, det var så det ! Jeg må overveje ryzen 2400g igen. 4 kerner/8 tråde er hvad den løsning kan.
Fractal Node 2 er nu lidt vildt for mig, for jeg spiller ikke. Iøvrigt specificerer Chieftech Flyer at max. videokort længde er 150 mm. Mit videokort er vist 153 mm, men hanstik og andet rager måske de 3 mm ud. Jeg må se nærmere på det. Eventuelt købe CPU'en efter bundkort og kabinet. Så kan jeg få 8 kerner/16 tråde med 65 watt.