Hejsa
Nogen der kender et nemt og overskueligt program til at lave 3D tegninger med?
Jeg har forsøgt med med Photoshop.. men puuuha det tager sin tid..
Hejsa
Nogen der kender et nemt og overskueligt program til at lave 3D tegninger med?
Jeg har forsøgt med med Photoshop.. men puuuha det tager sin tid..
3d studio max er kanon godt, har dog kun prøvet demoen da full version koster de grumme jydedollars
Du kan starte blødt ud med Anim8er - søg efter det på google.
Så vidt jeg husker har det ikke nogen tools til at rendere dine billeder, så det kan "kun" bruges til at modelere.
Du kan købe programmet Animation: Master til små penge på Hash inc's hjemmeside (http://www.hash.com).
Det program er rigtig godt til at animere. Det bruger spline baseret modelering - det kan du læse om på hjemmesiden.
Det har indbygget renderingstools.
Det er program er dog bedst til karaktere og animation. Hvis du kun vil lave flotte stills, så kan du godt det, men ellers ville jeg nok hellere henvise til 3d studio max eller Maya. Man kan få Maya learning edition gratis. Det er en prøve version som kan downloades på Alias hjemmeside (dem som står bag Maya).
Håber det hjælper
Jeg tror jeg vover springet og prøver Maya (når det nu er gratis )
Det synes jeg tilgengæld er pisse uoverskueligt i forhold til photoshop og 3d studio max!
Men prøv dig frem!
Maybe
Men Photoshop kan ikke lave 3d objekter (så vidt jeg ved) og 3ds max, findes ikke i en gratis version (lovligt)
oj ojojojoojoooj.. nogen der sagde kompliceret?
Nu har jeg siddet en time og forsøgt at komme en farve på en kasse.. men næh nej..
hmm det er også et eller andet program, lavet af nogle af dem der står bag 3dsMax så vidt jeg ved. Dette program er også gratis, kan bare ikke lige huske hvad det hedder Leder lige lidt
Edit: Her var det: GMax ... Var det ikke godtnok noget ala det du ledte efter ? Håber hvertfald det kan bruges
Fandt også lige en "First-time-tutorial"
At lave simple ting i 3dmax er ganske let, tror mere det bliver en udfording med de lidt mere indviklede ting.
Mit art i min avatar er lavet i 3dmax uden nogle form for viden om hvordan man skal lave det (kan man sikkert også se )
AutoCad hvis du har pengene helt sikkert... Koster dog ca 39.000 kr..