s: In-Win S-Frame Black/Gold - perfekt stand

  • Hej,



    Sælger ovenstående.
    Det er i perfekt stand, med kasse, og det meste tilbehør.
    Uden kvittering.


    Ser helst det bliver afhentet(Lidt syd for Århus), da det er kæmpe, og rimelig tungt.


    Kan godt tage det med på min daglige rute mellem Århus og Silk.
    Nogle gange mellem Århus og Roskilde.



    Køb nu: 4000

  • Tror som minimum du bliver nødt til at smide nogle billeder op af dyret. Det er mange penge at smide efter et kabinet. ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |


  • Tror som minimum du bliver nødt til at smide nogle billeder op af dyret. Det er mange penge at smide efter et kabinet.

    Det vil jeg gøre i aften så.
    Altså hvis det er et spørgsmål om troværdighed kan jeg sige jeg har det til salg på hol.dk og hwt.dk hvor jeg trodsalt har en del rep efterhånden.

  • Nej jeg tror ikke det er et spørgsmål om troværdighed - Men til en pris på små fire kilo vil folk nok gerne se det lidt an inden de smider et bud.


    Der er heller ikke helt så mange folk der kigger her, som på hol/hwt i disse moderne tider - Mange af vores stamkunder fokuserer mere på Facebook gruppen, hvor man når lidt flere folk som sælger. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |