Geninstallere Steam spil - mistet kode?

• Allo folkens,

Lad mig først slå fast, at jeg ikke kender Steam videre godt. Men jeg har for noget tid siden købt en key til MW2 på nettet og har installeret det igennem Steam. Ingen problemer der. Har dog et par gange oplevet at spillet "låser"i over 1 minut, inden jeg kan spille spillet. Første gang var for ca. 1 måneds tid siden, her viste det sig meget besynderligt at det havde noget at gøre med et lettere defekt USB kabel, der var noget galt med stikket i den ene ende.

Købte et andet kabel og vupti så var der ingen ventetid. Nu er her til aften er jeg så stødt på problemet igen.

Inden jeg prøvede med et andet kabel, ville jeg prøve at geninstallere MW2. Derfor slettede jeg spillet inde i Steam. Nu har jeg så det problem at jeg ikke kan finde min gamle key til spillet. Er der en måde, hvorpå jeg kan installere spillet igen uden at skulle betale en gang til for spillet?

På forhånd tak!

Ps. har været inde i Steams Support, men det blev jeg ikke meget klogere af!

Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

• Øh... slettet spillet? Du skal kontakte Steam's support for at få dem til at fjerne noget manuelt permanent fra din konto. Ellers sker der ikke en ski' når du uninstaller et spil fra dit bibliotek. Du kan bare finde det i listen igen og geninstallere det.

Steam's DRM fungerer ved at din konto kun kan spille spil et sted fra på et givent tidspunkt - Der er ikke noget med engangsinstallationer.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Hmmm... Når jeg er inde i "bibliotek", så er der 2 spil både MW2 single- og multi player. Højre-klikker jeg på en af dem, så står der bare køb og en masse andre ting. Nede i venstre hjørne af Steam står der "tilføj et spil", trykker jeg på linket, så kommer der 3 valgmuligheder frem - men ikke noget med at jeg vil geninstallere MW2.

Begge ikoner ligger også stadig ude på mit skrivebord, der sker bare ikke noget når jeg klikker på dem.

Prøvede at tage et screen-shot af Steam men det virker ikke optimalt.

Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

• Er du sikker på du sidder på den rigtige Steam konto?

Den eneste grund (jeg kan komme på) til at der står KØB er (typisk) at du ikke er logget på en konto der faktisk ejer spillet. Du kan se spil der er installeret på en PC via Steam i biblioteket, selv hvis ikke din konto ejer det pågældende spil.

Tilføj et spil er Steam kodeord for "aktiver et nyt spil via koden i kassen/mailen for at eje det"

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Ja er helt sikker på at jeg er logget ind på min konto. Sikkert mig der er en kæmpe noob! Men nu har jeg en gang til slettet MW2 multi- og single player, så nu ligger der ingen spil inde i "bibliotek". Havde så håbet på at jeg kunne DL dem igen (som der stod inde på Steam, da jeg slettede spillet). Men der står stadig kun køb.

Skriver lige en PM med mine log-in data, så kan du selv, hvis du har tid og lyst, tjekke min konto. :)