• Har lige købt denne telefon.. og går ind på telefonens hjemmeside og forum.. her falder jeg over at de fleste forums omkring telefonen handler om manglede JELLY EFFECT med et specielt ID i telefonen... det havde jeg.. men kan nogen forklare mig hvad det er for et problem der er med den.. så jeg i det mindste kan aflevere telefonen tilbage inden jeg tager alt for meget hul på den

  • den er en hurtig telefon.. det er der ingen tvivl om.. og alt kører uden problemer. screen share virker uden problemer. starter programmerne op hurtigt. kan ikke rigtigt se hvad testanmelderne mener med lyden.. dem er ok... når jeg skriver Rasmus modsat.. er det fordi de 2 typiske knapper i bunden virker som de skal.. bare modsat samsung. og parring mellem min samsung og oneplus gik uden problemer.. bare bagsiden mod hinanden 5 sec.. så gik der 5 min.. så var min telefon opsat som på samsung med alle programmerne.. selv Facebook skulle jeg ikke gøre andet end starte det.. skulle ikke engang indtaste koder eller noget, dog er de eneste minus jeg har omkring telefonen.. USB Type- C lade stik. hvilket sender alle mine mini usb ladere på pension. og den har ikke trådløs ladning. samt ikke vand og støv afvisene.. men det er også det eneste INDTIL videre

  • Jeg har overhovedet ikke observeret Jelly-effekten...


    Eneste problem jeg har med min er at den ikke vil connecte til mit GAMLE Nokia håndfri-kit i bilen, og når jeg streamer musik til min MC-hjelm kører musikken med ca 70% tempo???


    Mine 4-5 andre BT enheder fungerer helt uden problemer