Far cry: Volcano checkpoint 3 HJÆLP!!!

• Tja... Det er lige efter man har nakket ham der den store gut med det hvide hår... Så skal man ud og dræbe ham der doyle eller hvad ham den sorte læge hed...

Men når man kommer ud til den der store åbning dør jeg KONSTANT...

De der små muterede mænd med maskinpistoler står på 2 kilometers afstand og rammer plet hver gang???

Har prøvet at loade om igen 500 gange.. Er ved at blive lidt kedeligt....

Så er der en der har nogen tips og tricks til hvordn man gør???

• Jeg brugte den der riffel med eet zoom på.. den nakker lidt hårdere den de andre..
    Startede med at nakke de store med SAW.. og så tog jeg de andre en efter en med den "lille"

Oprindeligt indlæg af Falsk
    Jeg brugte den der riffel med eet zoom på.. den nakker lidt hårdere den de andre..
    Startede med at nakke de store med SAW.. og så tog jeg de andre en efter en med den "lille"

Den der med de der små missiler som secondary fire??? Hvad er SAW??? De der gutter med den der rocket launcher???

Det er nemlig de der små gutter der står LANGT væk og hopper rundt som aber som nakker mig med deres små maskin pistoler på lang afstand...

• Godt så.. nu skal du høre :)

Du finder et maskingevær hvor der kan være 100 skud i.. det napper du.
    Og så tager du den riffel hvor der er 5 granater i et magasin og 40 skud.
    Du åbner døren, skyder den møg-hoppe-hund der står 4-500meter væk i venstre side.
    Så gemmer du dig i indhakket i højre side af døren indtil der står en af de store med granaterne uden for.
    Ham springer du frem og nakker imens du side-stepper.
    Sådan gør du med alle de store.
    Så finder du listeskoene frem og finder de små, en efter en.. stadig oppe fra afsatsen ved døren.
    Når de er nakket er der fri bane.. mener der er 4-6 stykker.

• Ok... Jeg har prøvet med den der store sniper at nakke de små og gør nettop det der med de der store... Men når jeg går frem blir jeg altid lidt skadet af deres missiler og de der små aber gir mega meget skade... Så når jeg har nakket de fleste står der flere på den anden side af den der grøft og de nakker mig hver gang...

Edit: Hvor kan man få 1.1 patch??? Kan ikk huske hvor jeg hentede den og en ven mangler den...

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Har lige klaret det, så hvis du har spørgsmål kan du lige stille de sidste. Du henter den bare på deres officielle side.

Jeg troede ikke det kunne spilles hos dig alaza???

Ja fandt jeg ud af... Men her forleden kunne man ikke hente det fra dem...

• Det kan spilles, men langt fra flydende nok til, at det virkeligt er fedt, men det er jo ikke fordi det er svært eller tager lang tid, så ville bare lige have det klaret. Havde kun problemer med den ene bane der til sidst, hvor man skulle nakke alle dem på Volcano.

Det kan spilles, men langt fra flydende nok til, at det virkeligt er fedt, men det er jo ikke fordi det er svært eller tager lang tid, så ville bare lige have det klaret. Havde kun problemer med den ene bane der til sidst, hvor man skulle nakke alle dem på Volcano.

Var det ikke sævrt?? Jeg har brugt 3 eller 4 dage(Har tabt tidsfornemmelsen pga FC) på at gennemføre det... Har så også spillet lidt online... Hvilken sværdhedsgrad spillede du på??? Easy eller hvad???

Jeg tog bare den næstsværeste... :D ELSKER udfordringer... Men er du GAL det var sq svært engang imellem... Specielt de der mænd der hopper alle vejene...

Var de egentlig ikke usynlige??? Eller var det bare en fejl på min computer??? Pga jeg kunne først se dem efter at have skudt på dem eller hvis jeg brugte heat vision...

• Jo, de er usynlige indtil man skød dem, eller brugte Cryvision, hvilket jeg har ærgret mig grusomt over, fordi jeg først et pænt stykke inde i spillet opdagede Cryvision, og for den sags skyld også secondary fire. Ja, jeg spillede fandme på easy :/. Problemet var, at jeg fik af vide, at det var ekstremt svært af flere af mine venner... selv på easy, og da det er et godt stykke tid siden jeg har spillet FPS så tænkte jeg, at jeg nok hellere måtte holde mig dertil, og det resulterede så i, at jeg ekstremt hurtigt har klaret spillet. Ret trist, men tager det nok en gang til på realstic når patchene kommer i orden und so.

Jo, de er usynlige indtil man skød dem, eller brugte Cryvision, hvilket jeg har ærgret mig grusomt over, fordi jeg først et pænt stykke inde i spillet opdagede Cryvision, og for den sags skyld også secondary fire. Ja, jeg spillede fandme på easy :/. Problemet var, at jeg fik af vide, at det var ekstremt svært af flere af mine venner... selv på easy, og da det er et godt stykke tid siden jeg har spillet FPS så tænkte jeg, at jeg nok hellere måtte holde mig dertil, og det resulterede så i, at jeg ekstremt hurtigt har klaret spillet. Ret trist, men tager det nok en gang til på realstic når patchene kommer i orden und so.

Hehe... Tja... Ville ikke anbefale det sværeste grad.. Ellers så prøv at sæt den der auto ajust AI på...

Jeg prøvede det næstsværeste og det var MEGA fedt... Men lidt for svært nogengange... Specielt de der usynlige gutter var belastende... De var bare svære at ramme og så hoppede de konstant... :chain:

• Ja, synes også de blev noget så belastende i længden... indtil man altså indså, at der var noget, som hed nightvision med indbygget varmesensorer. :) Nå, men vil smutte i seng. L8r..

• Det tog mig også et par forsøg før jeg kom forbi det punkt.

Lad være at læse det næste hvis du ikke har genneført det!!

*SPOILER* *SPOILER*

Og så efter det punkt som jeg sad fast ved i en uge så løber man i 30 sek og dræber et par mænd, og så er det fandme game over?!?!

Troede at jeg skulle spille videre og jeg var så glad da jeg kom forbi det punkt, men så var der kun 2 min tilbage af spillet :(

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Rettet en gang, sidst af Malk ().