Ønsker til vores YouTube tests

• Hej alle sammen

Som de fleste af her sikkert ved (forhåbentligt) så har vi også en YouTube kanal, hvor jeg knokler for at lave nogen gode og indholdsrige anmeldelser og tests til jer. I den forbindelse har jeg dog tænkt over hvad I ønsker af vores video anmelder og tests på YouTube?

Som jeg har nævnt før prøver jeg altid at skære det på en måde for det bliver ind til benet og finde en balance imellem tilpas meget info og en fornuftig længde så ingen falder i søvn. Det gør jeg jo så at ret naturlige årsager ud fra hvad jeg selv synes virker fornuftigt men det er jo ikke ensbetydende med at det er det samme som I andre ude på den anden side af skærmen synes er det fornuftige at fokuserer på.

Så nu spiller jeg bolden op til jer og ber' jer om at komme med inputs, ønsker og gode ideer. :9xo

Jeg sidder fx lige nu med en bundkort anmeldelse og er ved at lave grafer på det forskellige benchmarks som indgår i testen og kom lidt frem til den konklusion at der sgu egentligt ikke er ret meget forskel på dem. Dels imellem de forskellige kort eller imellem standart og overclockede indstillinger. Når jeg selv læser eller ser anmeldelser af hardware springer jeg som regel graferne over på stort set alt andet end grafikkort da jeg ikke synes det siger ret meget om de ting som jeg synes er vigtige i en anmeldelse.

Så hvis der er andre der sidder derude med den tilgang til tingene så kunne det måske være en ide at springe grafer over i fx bundkort anmeldelser? Så bruge tiden på at gå mere i detaljer med andre ting om kortet eller bare lave en mere kompakt og letfordøjelig anmeldelse?

Skyd jeres meninger afsted jeg er nysgerrig!

Your Friendly neighborhood Tweak.dk YouTuber! :rules:

Cyberpunk 2077 Build:

AMD Ryzen 7 3700X
    MSI MEG X570 Godlike
    Corsair Dominator Platinum RGB 32GB
    ASUS ROG Strix RTX 2080Ti OC
    Corsair MP510 M.2 NVMe (960GB)

3x 500 GB 2,5" SSD

Corsair HydroX Custom loop.

• Saa nu kommer den sure man her saa vare advaret

personligt er jeg ikke meget for YT reviews. det er et uoptimalt media at dele tekniske data. for mig er det til folk med mindre tekniske adgang til tingene. saa i min bog ville jeg i en YT review undgaa for meget teknik og graffer da de bedre hoere sig hjemme i et mere Papir ligende media.
    Tilgengaelde kan vidoe meget nemmere illuster visuel ting omring emnet som .fkes hvor godt det sider i forskellige kabinet osv osv.
    led lys og generelt udseende og monterings step by step. etc.

Saa hvis dit materiale er teknisk tung med grafer og tal data. saa ville jeg slet ikke ruger YT. hvis det derimdo er en let teknisk gennemgang og mere omkring det visuelle er det spot on.

• He he jeg opfatter det som ikke som surt Sven. Det er jo alt sammen et spørgsmål om præferencer.
    Jeg synes også det til dels er rigtigt med det tekniske men vi kan heller ikke komme uden om at RET mange netop efterspørger anmeldelser som dels ikke bliver alt for tunge og tekniske men også kan tages relativt hurtigt og det er et segment som YouTube passer rigtigt godt ind i. Hvis vi ser på den samlede gruppe af computer brugere, gamere og andet så er det trods alt en relativt lille del af dem der giver sig i kast med det helt hardcore tekniske omkring deres hardware.

Det betyder selvfølgeligt ikke at de ikke er interesserede i informationer og god baggrundsviden når der skal shoppes nyt hardware og det er fx nogen af de ting vi gerne vil dække med vores indhold på YouTube.

Cyberpunk 2077 Build:

AMD Ryzen 7 3700X
    MSI MEG X570 Godlike
    Corsair Dominator Platinum RGB 32GB
    ASUS ROG Strix RTX 2080Ti OC
    Corsair MP510 M.2 NVMe (960GB)

3x 500 GB 2,5" SSD

Corsair HydroX Custom loop.