skærm går i sort

  • Hej håber nogen måske kan hjælpe
    Min skærm går i sort og kommer så igen efter ca 5 sekunder det er forskelligt hvornår den gør det..
    Har en benQ skærm og et radeon rx 480 grafikkort

  • psu?
    Stats på pc :
    CPU intel core i7 920 2.67 GHz
    12 gb DDR5 ram
    Amd Readeon rx 480 driver 16.9.2
    Win 10
    Skærm benQ xl2720t


    håber det er godt nok og i kan hjælpe det er godt nok trælst

  • psu = strømforsyning


    ddr5 ram?


    mener du ikke ddr 3?


    men hvad windows kører du ?


    er det en ren installation af windows hvis ikke kørte du en Display Driver Uninstaller før du istallerede det grafik kort.


    hvis det er en ren installation af windows har du så installeret alle bundkorts drivere?


    det kan også være din strømforsyning der er for lille eller ustabil, hvis du kan prøv enventuelt en anden hvis du kender en der har en

  • har en Corsair CX850M - 850W PSU helt ny
    Ren installation ? har windows 10.. har ihvertfald ikke kørt en display driver uninstaller inden jeg insallerede grafikkortet? kan jeg prøve det og se om det hjælper?
    jo ddr 3 ram..
    mit bundkort er meget gammel "intel p6t se" mener jeg det hedder fra 2008 har ikke opdateret det da jeg ikke kan finde nogen updates..

  • Havde du et Nvidia kort før, så brug lige DDU, ellers går det hele i ged.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Hvis du bare tog det gamle kort ud om det var nvidia eller amd og ikke unintalled de gamle drivere kan fejlen sagtens ligge der.


    Ren installation var ment om windows var reinstalleret da du satte det nye kort i.

  • Hvad er DDU ?
    har uninstallet NVIDIA drivere men ved selvfølgelig ikke om det er gjort rigtigt er der noget jeg kan gøre for at få det væk hvis det er noget?


    mvh newb


    her er link til DDU bare klick på DDU i linien, så kommer du lige til download siden.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.