TEST: Antec P9 Window kabinet

• [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2016/review/2675/large_front.png]

Antec har lavet et nyt kabinet i deres berømte Performance serie. P9 dækker over et godt stort midi kabinet med stort vindue og gode muligheder for både luft og vandkøling; og det er uden at gå på kompromis med de ting Antec Performance serien normalt står for, såsom støjdæmpning og nem adgang til hardwaren. Læs artiklen her og se om dette er dit nye kabinet.

Læs TEST: Antec P9 Window kabinet

• Hej Tweak

Først og fremmest, tak for gode anmeldelser/konkurrencer/nyheder som i bringer her på sitet. Jeg læser ofte anmeldelserne om jeg egentlig er interesseret i produktet eller ej ;)

Jeg har på det sidste bemærket at karakteren 9,5 er givet. Den falder egentlig uden for skala, og jeg går ud fra at det er fordi man ikke opfatter produktet som ekstraordinært, og heller ikke som et produkt "med udfald".

Skal 7-9 skalaen ikke bare omformuleres til "Et godt gennemtænkt produkt med få/ingen "udfald"" ?

Bare en tanke ;)

Fortsæt det gode arbejde.

Mvh Amdi :9xo

• Hej Admi.

Det er helt korrekt.. Et produkt med 9,5 i score er et produkt der er meget nær perfekt i udførelse og sammenhængende med pris.

I forbindelse med min egen bedømmelse, så bedømmer jeg sådan, at produktet er super godt, godt udført og tilbyder nogle gode features til en god pris.

For at få 10, skal jeg også kunne give topscoren i forbindelse med den AWARD jeg giver.

Så man kan sige, at decimalerne for mit vedkommende, er dem der sættes af den award jeg giver.

Håber svaret er fyldestgørende :)

Mvh:
    Kim Monberg