Win10 vil ikke acceptere min Lager HDD

  • Har en Western Digital HDD på 1 TB jeg bruger som lager, eller rettere brugte som lager. Da jeg opgraderede fra win7 til win10, har jeg mistet kontrollen over min lager hdd. Den er til at finde inde under Denne PC - Administrer og så Lager - Diskhåndtering, hvor jeg prøver at lave den standard med at allokere, give den et sti navn og få den formattere og sådan. Ingen ting må jeg gøre, den fejler hvis jeg sletter diskenheden og prøver at oprettede det hele igen.


    Den skriver 2 fejl som er følgende:


    Diskenheden blev oprettet, men den blev ikke formateret. Du kan forsøge at udføre formateringen igen ved at udføre handlingen Formater.


    næste fejl er


    Diskenheden blev oprettet, men den blev ikke knyttet til en adgangssti. Du kan forsøge at tilknytte adgangstien igen ved at udføre handlingen Skift drevbogstav og sti.





    Efter de fejl kan jeg så kun få oprettet en drevbogstav, men aldrig formatere den eller få adgang til den.



    Jeg får altid samme besked hvis jeg prøver at gå ind på den:
    E:\ er ikke tilgængelig.
    Enheden er ikke klar


    Prøver jeg at formatere siger den:
    Diskenhende kan ikke formateres, fordi den er offline. Prøv at gøre diskenheden online ved først at tildele den et drevbogstav eller en sti.


    Hvilket jo ikke giver mening, når den lige selv har kaldt den for E, hvilket må indikere den altså har en drevbogstav?



    Hvad pokker er det jeg misser her, kan simpelhen ikke finde en løsning på dette problem, håber I kan hjælpe!

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • prøv dette:


    ud i en cmd prompt:
    med [enter] mener jeg tryk enter.


    diskpart [enter]
    list disk [enter]
    select disk #[enter] hvor nummer er den disk som du skal hjælpe fra din forrige liste
    clean [enter]
    exit [enter]


    og prøv så som du plejer...

  • Hm den skriver


    Virtual disk service error:
    Oprydning er ikke tilladt på den aktuelle start-, system-, sudefuk-, crashdump- eller dvalediskenhed



    Jeg har prøvet hvor den er "slettet" inde på computeradministration og hvor den havde drevbogstav E, begge fejlmelding begge gange

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • jeg tror at da du opdaterede windows 7 til windows 10, har den skrevet din mbr eller andet, på din 1 tb disk....


    Du kommer nok til at reinstallere windows...


    eller køre en fixboot UDEN du har den 1 tb disk i din maskine...


    du kan jo prøve at koble den fra og så starte din maskine - gætter på at den IKKE starter...


    opdatering er ofte ikke godt, med mindre at du køre en laptop/desktop der ikke er ændret hardware på (så som harddisk)


    min bedste forslag er at du reinstallere.

  • Ja fik lige læst mig til det samme, det var da noget træls noget, men siger mange tak for hjælpen!

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series