TEST: Sandberg Blast Gaming Mus

• [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2016/review/2565/large_front.png]

eSport er begyndt at bevæge sig mere og mere ind på danskerne. Vi er efterhånden begyndt at få øjnene op for vigtigheden i denne bølge, og nu kan producenten Sandberg heller ikke kigge den anden vej mere. De har lanceret en ny eSport-serie, som vi kigger på. Denne gang er det deres Blast mus der står til test.

Læs TEST: Sandberg Blast Gaming Mus

• Jeg har ikke testet den med Linux, så skal ikke kunne sige det.

Ifølge Sandberg's hjemmeside, er der ikke support for Linux. Men det er jo bare ensbetydende med at de ikke har lavet driver til det. Derfor kan den jo godt virke.

:)

• Som med alle andre USB Mus understøttes den på alle platformer der tillader basale USB drivere. Mén medmindre en mus har on-board memory for sensitivity og lys, så skal du ikke forvente den slags på f.eks. Linux. Og Makroer kan du glemme alt om, da de kræver at du har Musens program kørende i systemet for at køre dem. ^^

(Bruger selv min Logitech G9x på min oldgamle Mac fra før Windows 98 tiden)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |