Advarsel mod konkurrencerne her på Tweak.dk

• Jeg har vundet ROCCAT konkurrencen her på twaek.dk (snart 2 måneder siden min bruger blev udtrukket!), men har forgæves forsøgt at få de vundne præmier. Jeg har flere gange skrevet til Michael Hermansen OG til webmaster @ tweak.dk, men webmaster svarer slet ikke på henvendelser.

I mandags skrev jeg til Michael Hermansen, hvori jeg igen opgav min adresse. Skrev tydeligt, at jeg havde en køber der ville komme her på mandag, derfor så efterlyste jeg at jeg fik præmierne tilsendt så jeg havde dem inden mandag. Men Michael Hermansen har igen valgt at ignorere henvendelsen fra min side af.

Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

• Der har været afholdt mere end 200 konkurrencer her på siden og alle har fået deres præmier.

Det gør du med garanti også. Men som du sikkert allerede har fået at vide, så er der stor forskel på hvor hurtigt de forskellige producenter er til at sende præmierne.

• Jeg ville også lige tage og klappe hesten. Har selv vundet en mus sidste år, den kom nogle uger efter direkte fra producenten. Så det er nok derfor du ikke har fået varerne endnu, fordi Roccat er lidt sløve. De skal nok komme, men så må du lære ikke at sælge noget, før du faktisk har det mellem hænderne.

• Jeg har efterhånden vundet et par konkurrencer her på tweak og en måneds ventetid er ikke unormalt :9xo

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

• Jeg ville også lige tage og klappe hesten. Har selv vundet en mus sidste år, den kom nogle uger efter direkte fra producenten. Så det er nok derfor du ikke har fået varerne endnu, fordi Roccat er lidt sløve. De skal nok komme, men så må du lære ikke at sælge noget, før du faktisk har det mellem hænderne.

Hvis så bare man fik noget info eller der blev svaret på mails. Ydermere tolker jeg Michaels indlæg i salgstråden som om de har de vundne præmier: "Find en køber, så sender jeg tingene direkte dertil"

Sælges: ROCCAT gamer grej

Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

• Har osse vundet et GFX her på siden for nogle år siden, og den kom efter 5 uger, så tag lige og klap hesten og spis dit slips.

Der er INTET galt med konkurrencerne her på sitet, men OP sælger bjørnen før den er skudt, og det er sgu din egen fejl.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

• Bare tag den med ro, ingen grund til at spille smart...

Hvem forventer at der gå så lang tid inden man får ens præmier, der er snart gået 2 måneder! Det sætter udlodderne i et dårligt lys. Har selvfølgelig forhørt mig har andre og de er lige så forbløffet over jeg endnu ikke har modtaget noget som helst, endsige noget info.

• Nu lovede jeg jo at sende varerne til dig eller en køber, når du havde en klar. Jeg ville så sende det så hurtigt, som jeg kunne komme af sted til posthuset, og det kom jeg i fredags. Jeg kan desværre ikke tage højde for, at du har valgt at aftale afhentning mandag, når du end ikke har varen endnu.

Jeg er oprigtigt ked af, at det har været så meget sejtrækkeri med netop din gevinst, men nu kan jeg ikke gøre mere. Og med tråden her har du jo desværre gjort det meget vanskeligt at samarbejde yderligere ved at hænge mig ud med navn, ligesom du har offentliggjort webmasters mail. Jeg håber, du får tingene mandag, så du kan overholde din aftale. Men det er nok det sidste, jeg kan sige/gøre for dig :)

Jeg håber, at det hele flasker sig for dig, og som du nok kan se, så har vi haft mange konkurrencer gennem tiden med stor succes :)

• Jeg har også vundet en håndful godter igennem Tweak over årene, og de er da alle ankommet indenfor rimelig tid når informationer var udvekslet. :rules:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Sørgelig og utaknemlig er indstillingen din ville Master Yoda sige til dig Shouting Seeker. Gratis ting er nogle gange værd at vente på og personligt ville jeg sgu overveje om du havde fortjent at få Premier udleveret med den utidig indstilling du kommer med. Husk at sige TAK !!! når folk har fået ordnet dine uhensigtmæssige aftaler til tiden, spis en pakke tudekiks og lad fucking være med at deltage i flere konkurrencer hvis du ikke kan rumme ventetiden :oops: ... Undskyld sproget, det kan være svært at styre sig.

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

• Sørgelig og utaknemlig er indstillingen din ville Master Yoda sige til dig Shouting Seeker. Gratis ting er nogle gange værd at vente på og personligt ville jeg sgu overveje om du havde fortjent at få Premier udleveret med den utidig indstilling du kommer med. Husk at sige TAK !!! når folk har fået ordnet dine uhensigtmæssige aftaler til tiden, spis en pakke tudekiks og lad fucking være med at deltage i flere konkurrencer hvis du ikke kan rumme ventetiden :oops: ... Undskyld sproget, det kan være svært at styre sig.

Ja selvfølgelig er det normalt at vente ca. 2 måneder på en gevinst, men det ville såmænd intet have i mod det, HVIS bare der fulgte lidt info med. Dette har der ikke gjort. Jeg har endda skrevet mails, som ikke er blevet besvaret, så er det da mere end naturligt at man får tanken at der er noget der ikke er som det skal være.

Så æd du din pakke tudekiks for dig selv.