Gaming headset eller hovedtelefoner med seperat mic?

  • Hej
    Jeg står i den ærgelige situation, at mit omkring 1 måned gammel Logitech G930 headset, ikke vil arbejde sammen med min pc. Siden headsettet virker fint på andre pc'er, vil logitech support ikke hjælpe, men skylder bare skylden på win 10 :thumbdown: (Værste support jeg har oplevet). Jeg kan desværre læse inde på andre sider, at jeg ikke er den eneste der har problemer med headsettet på win 10.


    Men hvad synes i er bedst? Gaming headset eller hovedtelefoner?
    Havde før G930, først steelseries siberia elite, som gik istykker i ørerkoppen. De var ok, men heller ikke mere end det. Derefter siberia elite Prism, som jeg var super tilfreds med. Men surprise, de gik også istykker i ørekoppen, desværre. Fik så G930, og hverken lyden eller komforten synes jeg har været på højde med prism.


    Mvh Henrik Hansen

  • Jeg havde ellers regnet med at kunne klare mig med en Zalman mic. Men har ikke prøvet den, så ved selfølgelig ikke hvor godt den virker og hvad lydkvaliteten er. Bruger hovedsageligt mic til skype. Men en Yeti kunne da være fedt, men prisforskellen er op imod 900 kr, desværre.

  • du kan få en blue snowball til 500 :-) jeg ville helt klart lede efter en brugt :-)


    men til skype er en zalman mic helt ok ;-)
    det er bare fedt ikke at skulle tænke på at at man skal sætte en mic fast sammen med sine hovedtelefoner :-)

  • Godt valg, overvejede også selv beyerdynamic, men endte med et par philips fidelio x1'ere. Dertil den zalman mic du nok tænkte på først. God mic til prisen men bestemt ikke noget vidunder.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb