Surface Pro 3. SOLGT!

  • Jeg må erkende, at jeg ikke får brugt min Surface Pro 3 så meget, som jeg havde troet og vil nu derfor sælge den. Den er brugt meget lidt og står som ny - ingen ridser. Der er påsat et flot og beskyttende skin i slangelæder-design, udført i vinyl. Desuden medfølger et nærmest nyt og org. Microsoft Type Keyboard. Alt er inkl. org. embalage, udstyr (pen, lader mm.) og kvittering. Den er på 128 gb og med I5 processor.


    På kvit. står d.12/11-2014, og det skal siges, at jeg ikke var den oprindelige køber. Vedkommende havde gjort et fejlkøb, så jeg købte den som ny af ham i sommeren 2015. En rigtig lækker computer, som kan det hele! En Intel i5 går man ikke fejl af - den er hurtig :) Men jeg gjorde også et fejlkøb, da jeg mere anvender min bærbar på mit studie og egentlig bare lader denne fantastiske maskine ligge.


    Den sælges med nyinstalleret Windows 10, men hvis det ønskes, kan jeg godt gendanne den til Windows 8.1, som den oprindeligt blev leveret med. Kan dog kun anbefale Win10, men det er op til køber.