Indlæg af blizzen

    Min første 3d printer var en brugt, defekt Wanhao Duplicator 4s, som jeg købte
    af universitet for 500 kr da de opgraderede til ultimaker 2. Jeg lovede mig
    selv at hvis jeg kunne få den til at virke og jeg ville få den brugt ville jeg
    købe noget nyt. Siden købt en Creality CR10, da den passede ind i mit SU
    budget. Umidelbart har jeg ikke rigtigt behov for noget bedre end det, og tror
    ikke jeg skifter væk fra FDM printerere lige forløbigt.


    Ulitimakerne på universitet er noget upålidlige og ser ofte en tendens til underextrutions og
    filatment, som jammer i extruderen. IMO den mest overpriced 3d printer på marked efter min mening.


    Jeg har ingen erfaring med deltaprintere og ser ikke nogen grund til hvorfor de skulle være bedre end
    de mere traditionelle "cartesian style printere"..


    God dag :9xo

    Jeg er selvfølgeligt godt klar over at det er brugte dele, men hvis man købe en ny pc får man jo praktisk talt ingen ting for 1500kr hvor i mod denne her stadig har en værdi, som lægger et pænt stykke over det ... Tak for dit input selvfølgeligt :)

    Hej
    Jeg har haft en del pc stumper liggende og tænker at få solgt dem så der bliver lidt flere penge til julegaver :)
    Hvad vil i mene jeg kan få for denne pc hvis jeg sætter den salg på DBA:


    cpu: i5 750
    gpu: gtx 580
    hdd: WD 500gb
    mbo: gigabyte GA-P55M-UD4
    psu:ocz core xtreme 500W
    ram: Corsair xms 8 gb
    case: fractal design core 1000 (nyt)


    Jeg tænker noget i stil med 3500-3900.-


    Venlige hilsner

    Jeg ville nok forslå noget i stil med det her ..
    Asus gtx 780 cu2 3358
    Intel core i5 4670k 1439
    Kingston hyper blu 2x4gb (eller hvad du nu har lyst til) 540
    msi z87m-G43 657
    samsung 840 evo 250 gb ssd 1089
    WD blue 1 TB 399
    Xfx 550W 424
    windåse 8.1 774
    core 1000 227
    i alt. 8907



    største forskel er gtx 780 og 250 gb ssd udover det er der 600,- at lege med hvis du vil have et andet kabinet, lydkort eller større psu :)