Computer sælges -CPU

  • Sælger denne computer -CPU, smid cpu i og så er den klar. Så helst den blev solgt samlet.


    Smid et bud.


    Harddisk 1: SSDnow 120GB
    Hardisk 2: 1000gb ukendt navn
    Grafikkort: MSI GeForce GTX 560 Twin Frozr II OC 1 GB
    RAM: 6GB 1600 mhz
    Strømforsyning: Corsair 550W
    Kabinet: Antec Three hundred. Siden mangler så jeg har sat et stykke pap ind hvor i jeg har lavet 2 huler til kølere. Der medfølger et Aerocool v3x evil blue.
    Bundkort: ASUS P8Z77-V LX
    CPU Køler: Cooler Master Hyper T4
    Der sidder 2 120mm kølere i front, 2 120mm i siden, 1 corsair 140mm i toppen og 1 120mm bagerst. Alle kvalitets kølere (3 af dem Corsair Quiet Edition).



    Befinder sig i Vester Hassing, tæt på Aalborg.
    Kan kontaktes her eller på 29916850.

  • har lige nogle follow-up spørgsmål,


    hvor gammelt er det hele?.


    SSdnow 120gb,,, er det navnet SSdnow,, eelr stavefejl, så det ikke er en ssd? kan du komme med model?.


    har den været overclocket eller overophedet?.


  • Kan du google? http://lmgtfy.com/?q=ssdnow nu hjælper jeg dig lige. Ja det er en ssd, han har bare ikke skrevet modelnummeret.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Find lige tonen, Emil.. Han stillede bare et spørgsmål :)


    Syntes ærligt talt han var provokerende til at starte med, "er det navnet ssdnow" "eller er det stavefejl". Manden skriver ssdnow og istedet for lige at google venter han da bare på vi svare for ham. Det burde jeg ikke sidde her og skulle spilde tid på, eller en anden for den sags skyld. Det er jo trods alt det der står i teksten, hvorfor bare gå ud fra det er en fejl og så lade som om man ikke gider finde ud af det?
    Det syntes jeg er langt mere provokerende.
    Men fair nok, kan godt rettigere/slette min besked hvis det er nødvendigt.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb


  • Syntes ærligt talt han var provokerende til at starte med, "er det navnet ssdnow" "eller er det stavefejl". Manden skriver ssdnow og istedet for lige at google venter han da bare på vi svare for ham. Det burde jeg ikke sidde her og skulle spilde tid på, eller en anden for den sags skyld. Det er jo trods alt det der står i teksten, hvorfor bare gå ud fra det er en fejl og så lade som om man ikke gider finde ud af det?
    Det syntes jeg er langt mere provokerende.
    Men fair nok, kan godt rettigere/slette min besked hvis det er nødvendigt.

    Der findes ingen dumme spørgsmål, kunne dumme svar :9xo

  • Emil .. ikke for at starte en hel diskussion her. men hvem har pisset på din sukkermad?.
    ja jeg kunne godt have brugt google.
    ja jeg kunne godt selv undersøge sagen.


    MEN siden jeg alligevel havde et spørgsmål eller to, kunne jeg lige så godt spørge, om det var rigtigt skrevet. For det er ikke et navn jeg har hørt før..
    og siden der ikke var et modelnavn, kunne man, som jeg, være i tvivl om det var skrevet rigtigt da der ikke var skrevet hvilken model det var. . for alle skriver og staver perfekt!..


    men skidt med det.


    I det mindste er det ikke Meisteren der er oprørt over mine spørgsmål. men istedet for en der bare kunne lade være med at skrive og "spilde hans tid" på sådanne et "latterligt" spørgsmål. som alle åbenbart ved er et navn....
    Anyways så venter jeg bare svar Fra Meisteren omkring hvad modellen den SSD plus de andre spørgsmål , da Emil har været så venlig at forklare at det er en SSD fra Kingston som hedder SSDNOW