Gamer Stationær!

  • Hej!
    Jeg er interesseret i at sælge min ufattelig gode stationær PC.
    Pc'en er bygget til at klare de sværeste udfordringer, når det gælder multitasking og de mest krævende spil
    Udover de dele der er nævnt længere nede, sidder der 3 blæsere i computeren, men kun den ene er tilsluttet, så den er komplet lydløs.
    Detaljerne:
    Styresystem windows 8.1 pro 64-bit
    Intel(R) Core(TM) I7-3820 CPU @3.60GHz 3.60GHz
    NVIDIA GeForce GTX 760
    Samsung SSD 840 pro series 256 gb
    2794GB Seagate ST3000DM001-9YN166 (SATA)
    Intel(R) 82579V gigabit-netværksforbindelse.
    Thermaltake Element S kabinet.
    ASUSTeK COMPUTER INC. SABERTOOTH X79 (LGA2011)
    TSSTcorp CDDVDW SH-S223C
    Realtek High Definition Audio
    24,0GB DDR3 @ 667MHz (9-9-9-24)
    Alle dele fra PC er ca. 1.5-2 år gammel, ingen kvittering medfølges, delene er bestilt seperat på amazon.


    Tilbehør:
    Razer Naga 2012 modellen, kasse medfølger ikke. Kvittering haves men over reklamationsret.
    Razer Blackwidow 2013 modellen, kun 12 måneder gammel. Kvittering haves
    sa350 Syncmaster 23' skærm, rigtig fin stand, kun 7 måneder gammel. Kvittering haves.
    Steelseries Flux headset. 5 måneder gammelt, kvittering haves.


    PRIS:
    Prisen der er nævnt er ikke fastlagt, men
    kom med seriøse bud, delene i sig selv seperat ligger for over 12.999 kroner, og det er endda uden tilbehøret. Tilbehøret er dog inklusivt ved fornuftige bud.
    Du er meget velkommen til at kontakte mig på min mail jacobbaum@msn.com, hvis du har nogen form for spørgsmål, eller hvis du vil diskutere pris.

  • Den pris kan man samle en tilsvarende maskine for fra ny af i dag. En tilsvarende computer kan man nok samle for en 6-7000,- i dag, og så er der stadig masser af penge til skærm, mus og tastatur samt windows (hvis det da er en original der er installeret her).


    Hvis du vil have de penge for pc af den kaliber, så skal du ikke sælge den på et hardwareforum, hvor der sidder kyndige øjne og kigger med. Prøv på DBA og andre sider, hvor folk ikke fatter noget. Og dette er ikke ment som opkast, men som en info til dig som sælger. ;)


    GL med salget.

  • Må også lige give de andre ret, hvis du vil på nogen måde komme i nærheden af 9000 kr for din pc, skal det i hvert fald ikke være her eller andre hardware forums, så skal du nok ind på dba. Som sagt for 6-7000 kr kan du bygge en sprit ny pc med en del bedre hardware end hvad du har i din.

  • Hej, tak for feedback - lige fra den konstruktive til den direkte.
    Jeg har vidst overvurderet prislejet.
    Prisen samlet vil hedde omkring 6.-6500 :-)


    Undskyld, men læser du hvad de skriver - man kan bygge en tilsvarende maskine for de penge, med nye dele - hop på DBA hvis du skal have så meget for den, det er mere sandsynligt :)
    OT:
    Hvis du ender med et lidt mere seriøst HBO vil jeg meget gerne vide hvilken PSU der sidder i da jeg leder efter en ny til noget Crossfire

  • beklager på forhånd hvis min post lyder negativ, men det er kun ment som konstruktiv kritik



    selv med delene i perfekt stand. siger du selv at de er godt 2 år gamle.. selv halvdelen vil være for meget at give. Min pc kostede 16000 fra ny jeg skal være heldig at få 4 for den nu. alle de dele du har vil fra ny koste under 9k med højde for ram som ikke er identificeret. og når jeg søger på EDBpriser. kan jeg slet ikke engang finde ram med DDR3 teknologi på 667MZH. det er min 1066Mhz


    DDR3 ram på sølle 667Mhz er ikke noget værd . selvom du har 24GB af dem.


    dit sabertooth X79 undersøtter det ikke engang.
    DDR3 1866/1600/1333/1066 MHz Non-ECC, Un-buffered Memory er hvad Asus siger undertsøttes. på deres side;
    https://www.asus.com/Motherboa…TOOTH_X79/specifications/


    og husk det er ikke for at skyde dig ned. men for at påpege de fejl der er :D

  • Som jeg så flinkt er blevet gjort opmærksom på før, så er de 667mhz ram sælger gør opmærksom på, legit nok. Det er fordi det er dual channel, og derfor anses de nogle steder for at være 2x667 mhz frem for 1333mhz