Extreme-mods


  • Hørt..

  • til dit nye mod. kunne du jo lave din egen kube server i træ ?.. damn d kunne være top najs !:. med skille væg og det hele :D savl.. og self. sort :D


    edit: og folkens tag det nu rolig. og skriv om det tråden går ud på ffs. det kan ikke passe hver gang der er en der laver en tråd at den bliver til mudder kastning.. :lame: :lame: så sir vi det stopper her?.. så ville det være voksent ;)

  • Synes generelt de der mods med, at putte sit hardware ned i diverse kasser osv. er uholdbart, og ikke besværet og pengene værd. Kan godt se det fede i det til en vis grad, men nu er det efterhånden blevet så udbredt, at jeg ikke ser det fede i det længere. Det Chieftec kabinet derimod, hvor han har lavet monstrøse hoveder i kabinetsiderne osv. mener jeg derimod er kunst.


    I stedet for, at putte mit HW ned i en så lille boks jeg overhovedet kan finde, vil jeg personligt hellere gøre mit til, at få et fedt og stilrent kabinet, som f.eks. mit Lian Li, og så gøre det så smooth som overhovedet muligt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Nu vil jeg ikke tage nogens parti her.. Men du siger selv at du synes dit mod er sygt FlexQ. På min skala er det der bare noget ... (Sæt selv et grimt ord ind). Tror måske det er lidt det Grilrotten hentyder til at det ikke har spor med extremt at gøre.. At det så tager 4 posts er jo en anden sag ;) Nåh men ikke mere blande-blande-blande fra mig :P
    Se det her er sygt IMO, http://thebestcasescenario.com/metropolis_1.htm ! Men det hele kommer jo også ud på hvordan man definerer extreme.. Men kan hvertfald sige at min mening om dit såkaldte casemod ikke er noget der imponerer mig ;)


    Ok, det er en holdning at have, det kan jeg godt tage! :D ... det ser sq vildere ud det der, har tænkt lidt på at lave en hylde med en legoborg på, hvor mit lort så skal i :)

  • at du har taget en kasse og smidt din puter ned i er intet nyt...


    jeg har en kammerat der har haft lavet sådan en kasse for snart 8 år siden!


    hans var der så bare lige gjort en tand mere ud af..

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Voltmod
    til dit nye mod. kunne du jo lave din egen kube server i træ ?.. damn d kunne være top najs !:. med skille væg og det hele :D savl.. og self. sort :D


    edit: og folkens tag det nu rolig. og skriv om det tråden går ud på ffs. det kan ikke passe hver gang der er en der laver en tråd at den bliver til mudder kastning.. :lame: :lame: så sir vi det stopper her?.. så ville det være voksent ;)


    det er da en fed mulighed, går i gang med at tegne lidt med det samme, men har du ikke evt et mod der ligner lidt?



    *Ik nogen af jer der selv har lavet et eller andet extremt? :)

  • OMG det er sq et vildt consept. Det er sq vildere, man skulle bare gøre det med 2 stk chieftech ;) .. Den må komme på tegne brættet en dag hvor jeg kan få fat i to ens kabinetter:)


  • :clap: grill :dance:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Extreme-mods ?.... Øhh... Trash-Mods måske...


    Der er jo ikke noget specielt ved at tage sig hardware og smide ned i en gammel trækasse...


    Kunne forstå hvis du havde lavet et kabinet ud af noget flot træ og gejlet det op så det rent faktisk så pænt ud og man kunne se at der var brugt lidt tid og omhu på det .... ;) ... Men det er jo så ikke tilfældet. ;)


    Kunne ikke være mere enig, det er da meget morsomt, men lidt "hø hø" morsomt, da det ikke er særligt pænt. Minder mest om det du kalder et Trash-Mod og jeg kan ikke se ideen i kassen?? :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    SÅ en gang til, plz hold dig fra den her tråd, med mindre du har oget kontruktivt at skrive, indtil videre har det hele været negativt og ikke-konstruktivt:(


    Hmmm Skal du nu også bestemme hvem der må skrive hvor? :))


    Jeg vil da kalde det konstruktivt det Rotten skriver. Han skriver at en grim kasse med hardware efter hans mening ikke er et "extreme-mod", og kommer der efter med eksempler på hvad et "extreme-mod" er Det er da konstruktivt.

  • Jeg må sige at det er et ekstreme mod.. Et ekstreme mod betyder jo ikke at det skal være pænt.. ekstreme betyder at det skal være udsædvanligt ;) For om det er pænt er jo hver sin smag... derfor har det ingen indflydelse..!

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • JEg bryder mig perosnligt heller ikke om dit "mod" - det kunne de fleste da lave, kræver ikke nogen specielt kreative evner IMO, men anderledes det er det da, og du virker da selv til at være tilfreds med det, så hvad er problemet?


    Jeg forstår bare ikke det du anklager Grillrotten for, han siger da bare sin mening, og det er da det du har bedt om. Jeg deler også hans syn med at det ikke kan kaldes extreme-mod det du har *ahøm* samlet i den træ-kasse, men det er jo alt efter hvad man definerer som "ekstremt" ;)


    Det virker på mig som om du ikke kan klare lidt kritiske synspunkter af dit mod, men sådan er det jo altid, der findes næsten intet her i verden som ALLE er enige om, that's life ;)
    Men du virker da selv ret tilfreds med det, og hvis dine venner også gør det, så er det vel fint nok?


    Jeg må lige give de andre ret - lav aldrig en tråd hvor du ønsker bedømmelse af noget hvis du ikke kan klare kritik - Jeg synes faktisk også selv at Grillrottens indlæg var ret konstruktive (i helheden i hvert fald)...

  • he he - der kommer godtnok hurtigt "kul på" når der bliver diskuteret med store ord herinde.


    Ser da selv Rottens indlæg som konstruktivt. Må da bakke op om de andre med at du må kunne klare "mosten" hvis du poster herinde.


    Synes personligt heller ikke dit mod er specielt fedt - om det så er extreme-mod eller trash-mod ;)

  • Jeg er ked af at sige det, men selv jeg, som er nød til at købe en rude til mig kabinet, kan lave et pænere mod end det der kasse-noget du har gang i..


    Lav noget stilrent med flair i stedet for det der.. Pjat!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg er ked af at sige det, men selv jeg, som er nød til at købe en rude til mig kabinet, kan lave et pænere mod end det der kasse-noget du har gang i..


    Lav noget stilrent med flair i stedet for det der.. Pjat!


    Er dit kabi ligeså Pink som din Sig ? :)) *S*