• Jeg sad lige og stenede noget musik og så kom genboen over og sage jeg skulle skruge ned han kunne ikke høre sit tv :T
    [edit] jeg ville fjerne nogle af svarene

Your pony died because it wasn't pretty enough

Rettet en gang, sidst af DoDo ().

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk

Hvad med at bede om at få den flyttet ;)

det gør jeg... men ellers et godt valg

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk

Hvad med at bede om at få den flyttet ;)

Han skrev jo at han havde prøvet at slette nogle af svarene - gik så ud fra at det var nemmere at slette og så få rettet det han havde lavet forkert. i en ny - på det rigtige sted. ;)

Oprindeligt indlæg af bentzin

Han skrev jo at han havde prøvet at slette nogle af svarene - gik så ud fra at det var nemmere at slette og så få rettet det han havde lavet forkert. i en ny - på det rigtige sted. ;)

det går nok ;)

Oprindeligt indlæg af mojn
    Prøv at tage et stave kursus...

Jeg ved ikk om jeg er den eneste der har det på den her måde.

Men jeg syntes bare det er så PIS** Irriterende at der er folk der hele tiden skal rette andre der lige laver en ENKELT! stavefejl ! det sker for alle en gang i mellem . også os på den der "flapede" måde at sige det på , som ovenstående Quote.

undskyld jeg sådan lige bryder ind med dette lille indlæg.

:cheers:

• det går nok... jeg er ikke en af dem der flipper helt ud når der er folk der skriver noget der er offtropic :)) Ps.tak for støtten mate :clap:

Your pony died because it wasn't pretty enough

Rettet en gang, sidst af DoDo ().

• Når der ikke kan ligge ting på boret
    Når jeg får ondt i hovet
    Når der kommer folk fra andre byer og klager

.... :)) .... Men holder dog for det meste mit anlæg på under 80 dba... :)) Naboen skal jo også være her... Sådan da... Medmindre hun spiller højt, så er det på med høreværnet og så fyre op på MAX... :T

• Jeg er helt enig med dig. Det kunne jo også være knægten var ordblind ... og fedt at mobbe folk forbi man fx. har en lille svaghed ... Hvad er det næste ? Skal vi også mobbe folk der har briller ? 8o

:lame: :ban:

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Jeg er helt enig med dig. Det kunne jo også være knægten var ordblind ... og fedt at mobbe folk forbi man fx. har en lille svaghed ... Hvad er det næste ? Skal vi også mobbe folk der har briller ? 8o

Tak for sympatien grill.

:cheers:

• Undlader at stemme, da jeg ikke kan overskue mulighederne.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Tillader mig også lige at bryde ind. Tjah - jeg har det på en anden måde ;)
    Jeg synes altså det er smadder irriterende med alle dem som godt kan stave, men som bare sjusker, fordi det altid skal gå så stærkt. For det kan da ikke være rigtigt at der findes så mange ordblinde - det tvivler jeg på.
    Faktisk drejer dig sig ikke kun om en stavefejl i dette tilfælde - men om 5x2 - da han jo har kokset en del i det, da han lavede "pollen".
    EDIT: Der er også flere fejl i overskriften til hans Poll og i hans eget indlæg. :rolleyes:
    Kan ikke forstå at det er så svært, lige at kigge det igennem man har skrevet og rette eventuelle fejl før man sender.
    Der er faktisk også en EDIT-knap. Den kunne eventuelt bruges til at rette de svipsere, som man måske ikke lige fik set i første gang. Bruger den tit selv, da jeg selvfølgelig også kan lave fejl ;)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Jeg er helt enig med dig. Det kunne jo også være knægten var ordblind ... og fedt at mobbe folk forbi man fx. har en lille svaghed ... Hvad er det næste ? Skal vi også mobbe folk der har briller ? 8o

Bestemt ikke,jeg vil ikke mobbes :D

• Når jeg hører musik, så er det faktisk ikke så højt igen, skulle jo gerne kunne lytte grundigt, det bliver straks noget andet når jeg ser film, så bliver der dælme skruet op, sad og så Master and Commander for ikke så længe siden, colaén bevægede sig i takt med at de gamle kanoner blev skudt af, noget af det bedste DTS lydspor i en film, jeg indtilvidre har hørt...

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT