S: ASUS GTX 780 directcu ii + EK full køleprofil

  • Jeg sælger mit grafikkort, efter jeg ikke spiller så meget mere..


    ASUS GTX 780 directcu ii hvor der er sat en EK full vandkøleblok på med Phobya NanoGrease Extreme kølepasta.


    Det fungere perfekt og har ikke været overklokket andet end hvad auto gør sammen med et Asus Rog bundkort, vandkølingen er kun for støj dæmpning.


    coil whining er der lidt af, bemærker det kun i spil når der er stille og når siden ikke er sat på computeren der står på bordet.
    resten af computeren er næsten hel lydløs



    så gerne at jeg fik 2500,- for den.


    kortet kan hentes i Hillerød eller Helsingør, hvis det skal sendes tilføjes Porto



    der følger ikke den orginale køler med eller andet tilbehør.



    køleblokken bliver vasket med demiraliseret vand og renser overfladen for finger tryk og pakker det forsvarligt ind.




    Mvh Jacob

    Intel Core i7-4770K - ASUS MAXIMUS VI FORMULA (C2) - Kingston HyperX Beast DDR3-2400 DC 16GB
    ASUS GeForce GTX 780 OC + EK - FC780 GTX Ti DCII - Acetal+Nickel

  • som skrevet øverst, jeg sælger kortet pga. jeg ikke gamer mere, venter til et senere tidspunkt at købe et nyt, måske det der kommer efter 900 serien.


    Til info, når der er custom vandkøling på grafikkortet så køre resten af computeren det også.

    Intel Core i7-4770K - ASUS MAXIMUS VI FORMULA (C2) - Kingston HyperX Beast DDR3-2400 DC 16GB
    ASUS GeForce GTX 780 OC + EK - FC780 GTX Ti DCII - Acetal+Nickel