Hej.
Jeg har en Nokia N8-00 mobiltelefon, og vil gerne kunne gå på netbank og borger dk, men når jeg søger på google får jeg meddelelsen at min browser ikke kan oprette forbindelse til webstederne, har også prøvet at hente appen mobilpay via google play og microsoft, dog uden held, da jeg er en ældre dame på 76 og ikke så teknisk, vil jeg spørge om der er nogen her inde der ved hvor jeg kan gå hen og få det ordnet?jeg bor i Hvidovre
Jeg har E-mail på telefonen, og nokia suite på min Pc. men nu har jeg prøvet alt, og tror at det er mine instillinger der er noget galt med, for jeg har nok rodet for meget.
På forhånd tak
Mvh Anrobi
Nokia N8-00
-
-
Kort fortalt: Din telefon er for gammel til at understøtte nye applikationer (apps).
Din telefon er ikke en smartphone som sådan, og hvis du vil tilgå den slags sider og apps, så skal du skifte den ud til en ny model. -
Mange tak for svaret.
-
Et godt råd.. Skal du investere i en smartphone, der er brugervenlig, er iPhones sagen for dig
Android er mere frit til at blive formet hos brugeren, mens iOS (iPhone styresystemet) er mere forudbestemt og yderst enkelt at bruge
-
Der må jeg give Michael ret. Hvis man ikke er specielt teknisk anlagt, og bare skal have en telefon der virker 100% uden de store dikkedarer, så er iphone sagen. De er dyre, men du får brugervenlighed for pengene.
-
Tak skal i have for svarene.