Test af Antec AMP SPZero - Bluetooth højtaler

• Det er efterhånden længe siden, vi sidst har set på et produkt fra Antecs mobile line-up i form af deres AMP produkter. Dette laver vi dog om på i dag, hvor vi skal tage et kig på deres lille SPZero Bluetooth højttaler, som ud over at kunne fås i et hav af forskellige farver, også har en indbygget mikrofon og mulighed for at koble flere enheder sammen for at opnå endnu federe lyd. Dette og meget mere er pakket ind i et vandtæt hus og kan fås for en særdeles fordelagtig pris.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2015/review/2152/large_front.png]

Læs Test af Antec AMP SPZero - Bluetooth højtaler

• Hej

Overvejer at købe en måske to af disse højttalere efter at have læst testen.

Er der nogen som har prøvet at koble to af disse sammen?
    Hvis ja, hvordan lyder de, når de er koblet sammen, bliver lyden bedre/dårlige af det?

Er 2 maximum man kan koble sammen eller er der ingen begrænsning på, hvormange man kan koble sammen?

Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.

• Hej, det er mig som har skrevet testen...

Jeg har efter testen selv været ude og købe højttaler nummer to, og kan klart sige at lyden på ingen måde bliver ringere, kun endnu mere cool :thumbup:

Eftersom at højttalerne sammenkobles via jack-stik, er signalet det samme og man kan på den måde tilslutte så mange højttalere sammen som man vil - tror dog signalet forringes en smugle under vejs ;)

/Jan

• Så fik jeg købt 2 stk. af disse fantastiske højttalere, og kan kun tilslutte mig karakteren.

Har endnu ikke prøvet at sammenkoble de 2 højttalere, da jeg har den ene liggende i bilen til lange køreture, og den anden bruger jeg på arbejdet.
    Der har den erstattet de skærm-højttalere, som sidder i min skærm (Asus MX239), og nøj en lydforbedring det gav, når jeg høre netradio fra radioplay, youtube og itunes.

Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.