Test af Corsair H1500 og H2100 7.1

  • Vi skal i dag tage et kig på ikke blot ét, men hele to headsets. Begge kommer fra producenten Corsair, som er en særdeles velkendt spiller på Tweak-redaktionen. De to headsets, som vi har modtaget til test, er deres H1500 og H2100, og årsagen til, at vi har valgt at lave en samlet anmeldelse er, at nok ligner de ikke hinanden på ydersiden, men under motorhjelmen finder vi samme elektronik i begge headsets. Vi glæder os derfor til at se, om det gør nogen forskel, at det ene headset er trådløst, mens det andet er kablet.


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2015/review/2197/large_front.png]



    Læs Test af Corsair H1500 og H2100 7.1

  • Har lige købt dette headset som afløser for mit Logitech G35 og kan tilslutte den gode karakter.


    Synes lyden er betydelige mere klar end mit gamle logitech G35 i Diablo 3, som er det spil jeg primært spiller.


    Mit eneste lille kritik er placeringen af In-Line controller på USB kablet, da den nogle gange kommer i klemme mellem mit armlæn og kroppen, hvilket resulterer i at jeg nogle utilsigtet kommer til at skrue op/ned for lyden mit under spillet, men jeg skal nok bare vende mig til at have placere ledningen på en anden måde end ved mit logitech G35.

    Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.