Nogen som kan anbefale en bluetooth adapter til PS3 kontroller?

  • Jeg er lidt i tvivl om man bare kan købe en hvilken som helst billig adapter på nettet fordi har haft en (meget)gammel en liggende og har prøvet igennem et par timer at få den til at virke trådløst men uden nytte.


    Så vil sætte pris på det hvis der er nogen som kan linke en som i med garanti har prøvet at få til at virke med jeres egen eller måske bare kan anbefale en som burde virke for de fleste gennem anmeldelser eller noget. vil lige nævne at det hele virker som det skal med usb kabel men vil virkelig gerne have det trådløse til at virke.


    desuden har jeg en 360 kontroller men har to gode grunde til ikke at ville købe adapteren.
    den første er fordi den ser lidt for dyr ud i danmark(gamebits har den til 200) men mest fordi jeg også vil have muligheden for at tilslutte wiimotes når jeg engang når dertil.


    tak for hjælpen.

  • køb et dongle til din 360 controller :-) men brug emn side som dx.com eller noget i dens til der er de temmelig billige :-9


    hgar selv fået min ps3 controller til at virke med pcen men selv om den kunne ses or registreres af det bluetooth dongle jeg havde i computeren så virkede den kun kablet :-/


    det progrqam jeg brugte hed better ds3 og det virkede ret godt sammen med de spil jeg skulle bruge det til :-)


    håber du får det til at virke :-)


    /dwmc

  • hgar selv fået min ps3 controller til at virke med pcen men selv om den kunne ses or registreres af det bluetooth dongle jeg havde i computeren så virkede den kun kablet :-/


    præcis det problem jeg har... alt virker fint lige indtil jeg fjerner kablet.


    ender nok med at købe den til 360 som sidste udvej hvis der ikke er nogen som har haft succes med trådløs ps3 kontroller...

  • Ah, nu er der altså ikke ret mange af os, som spiller på andet and pc, resten er bare lala ;).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.