Test af be quiet Silent Base 800 kabinettet

  • Producenten be quiet! behøver vist ikke nogen præsentation, da alle vist godt ved at vi her har men en tysk producent at gøre, som laver kvalitetsstrømforsyninger, blæsere og kølere. Vi har her på Tweak.dk set på stort set alt, hvad be quiet! har at byde på indtil videre, men i denne test skal vi bevæge os ud på ukendt terræn, så at sige. be quiet! har nemlig valgt at gå nye veje, og de er nu klar med deres første kabinet nogensinde, som har fået navnet Silent Base 800.


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/2169/large_front.png]


    Læs be quiet Silent Base 800

  • Rigtig god test og beskrivelse :9xo tak for det, Det er hermed bestilt glæder mig til at få flyttet mit hw over i den


    Ved ikke om jeg må men faldt lige over den her, hvor de bruger kabinettet i stille projekt


    https://www.youtube.com/watch?v=RXZrWqCT7R0

    ASUS MAXIMUS VI HERO
    Intel i7-4770K.
    4x4GB G.Skill RipjawsX DDR3-1600.
    MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB PhysX
    840EVO 250GB SSD.
    840EVO 500GB.
    Be Quiet! Silent Base 800
    ASUS VG278HE 27"
    Logitech: G700 mus
    Logitech: G710+ tastatur
    SENNHEISER PC-363D GAMING HEADSET

    Rettet en gang, sidst af MaFIa ().

  • En lille update.
    Fedt kabinet, fan er sat til på bundkortet, da der ikke er en blæserstyring på kabinettet.
    De 2 i front køre 500 rpm den bagerste køre 700 rpm og det er ganske lydløs.
    Mit Asus Strix 970 ved hård belastning, opnår en temp på 71c og fan køre ca 44% på kortet, det kan jeg høre ganske svagt.
    Cpu ligger på 70c ved Prime95
    Fedt og gennemført kabinet, slf vil der altid lige være noget der kunne være anderledes, men jeg syntes det er så godt som gennemført, samtidig er det et flot og stilrent kabinet. ;)


    Godt gået af be quiet når man tænker på det er deres første kabinet. :thumbup:

    ASUS MAXIMUS VI HERO
    Intel i7-4770K.
    4x4GB G.Skill RipjawsX DDR3-1600.
    MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB PhysX
    840EVO 250GB SSD.
    840EVO 500GB.
    Be Quiet! Silent Base 800
    ASUS VG278HE 27"
    Logitech: G700 mus
    Logitech: G710+ tastatur
    SENNHEISER PC-363D GAMING HEADSET

    Rettet en gang, sidst af MaFIa ().