Findes der andre mekaniske tastature med mx cherry brown og dedikeret media knapper altså ikke noget med fn knapper og så en af f tasterne ud over corsair K70 og logitech g710?
Mekanisk tastaur med mx cherry brown
-
-
Razer's macro knapper kan nemt rebindes til media keys - Men ved faktisk ikke hvad deres "farveudvalg" er længere.
-
Ikke interesseret i macro keys som media key, det skal være lige som logitechs og corsairs modeller (eller noget ligende for de er ret ens)
-
Hver sin egen - Jeg foretrækker muligheden for at rebinde dem til noget andet hvis jeg senere får anden hardware som kan agere media key controller (Såsom mit headset)
-
Bruger ikke headset
-
Alle siger k70 er skide god og jeg har selv g710+, den kan jeg 100% stå inde for!
Der er lige 1 ting med Logitech's og det er at knapperne er ret tæt samlet. Har man store hænder(som jeg) kommer der altså nogle typo's af den grund. Men det er selfølgelig også en tilvænnings sag, desuden gamer jeg for det meste alligevel. Men det lille layout gør bare at CTRL og Shift bare ligger perfekt til lille fingeren!
Men mellem de 2 er det vidst bare om du syntes om det ene eller det andet design.
Fun Fact:
Det skal også lige nævnes at g710+ kan håndtere at blive kørt over af en Hetzer kampvogn, skulle du vælge at bruge det til... fartbumb? xD -
Steelseries laver osse mindst 1.
Farver i tastaturet, op i den bare, nej layout og brugervenlighed i højsædet.Mvh
Sam -
Steelseries laver osse mindst 1.
Farver i tastaturet, op i den bare, nej layout og brugervenlighed i højsædet.Mvh
SamJeg forstår ikke rigtig? Har du noget imod tastaturende fordi der er lys i?
Layout på G710+ er perfekt, du har alle knapper du skal bruge macro+mode+media. Om du kan lide det fysiske layout, er jo subjektivt.
Brugervenlighed???Steelseries har lavet deres g6/g6v2 og det er gode keyboard. Men de har ikke samme funktionalitet som eksempelvis g710+(macro, media og lys). Og de er ikke bedre på nogle måde, de køre med de samme Cherry MX Brown switches.
Edit: Jeg siger heller ikke det er dårligere de har bare ikke samme funktionalitet som de andre, dyrer tastature