Indlæg af gasolin

Har ikke nogen problemer med min Cooler masterliquid lite 240 i mit define r6 med 2x noctua redux 900 og en 140mm bagerst som køre ca 600 omd.

Pumpen køre 77% så vidt jeg husker og er HELT stille i mit lyddæmpet kabinet

Prøver lige igen

Jeg har prøvet at få youtube beskeder fra dem jeg følger og som jeg for mail fra når de har lavet en ny video, til at virke med outlook mail.

Hvis man logger af sin youtube konto med hotmail så har man kun mulighed for at bruge gmail og det er altså bare sket for mig (uanset om jeg via google eller youtube logger på med hotmail så er den forbundet til en gmail konto) og derfor for jeg ikke mere youtube mails på min hotmail konto.

Tror jeg har fået det til at virke (gmail i outlook) ved at vælge den nederst importer til eksisterende mapper.......#mce_temp_url#

Jeg synes bare at outlook mail er så langsom om at synkronisere,se efter nye gmail at jeg først for en besked om en der er live når når det er flere timer siden, havde en der var live kl 7 men kl 10-11 var der i outlook ikke kommet nogen besked om det.

Jeg gider simpelthen ikke bruge 2 email apps (det der svarer til at bruge 2 forskellige browser når man surfer på nettet)

Vil derfor høre om det er muligt at få outlook mail til at synkronisere hurtigere med gmail?
    Det her har jeg ikke ikke mulighed for #mce_temp_url#

Hvis nogen er i tvivl, ser min outlook mail sådan ud, jeg bruger ikke den version man for hvis man betaler for outlook (hvis den ser anderledes ud)#mce_temp_url#

Kan jeg gøre det modsatte, få mine hotmails sendt til gmail og at de bliver synkroniseret hurtigere end gmail bliver når jeg for dem med outlook mail?

Ved ikke hvorfor linkene ser sådan ud men de virker

Der er en masse sider på facebook som jeg ikke kan lave et opslag på fra min pc da jeg for denne besked

Utilstrækkelig tilladelse Du har ikke de nødvendige tilladelser til den angivne side til at udføre den ønskede handling.

Kan godt skrive kommentar,lave nye opslag (skrive på væggen) fra nogen af dem jeg følger,sider jeg er medlem af samt alle mine venner.

Når jeg så prøver at skrive en bedsked på en side på min mobil jeg ikke har tilladelse til på pcen, kan jeg godt poste den, altså problemet er der ikke på mobilen.

Nogen der ved hvordan jeg ændre det så jeg kan skrive på alle sider fra pcen som jeg kan fra mobilen?

Har prøvet at deaktivere antivirus program,adblock,prøvet andet browser

Nu er det bare sådan at jeg før har haft en kraftigere cpu end den jeg har nu og
    ud fra det ved jeg at det gi lidt ekstra med en hurtig cpu med et gtx 1060 6gb.

Havde forventet at jeg trods et B250 bundkort kunne oc til 3.5ghz på alle kerner som den max kan køre på 1-2 kerner.

Men det kan jeg ikke,cpuen kan ikke oc's til max ghz på alle kerner som et z bundkort kan.

Da jeg stod her og nu og skulle bruge en i5 cpu kunne jeg ikke med det samme få andet end en i5 7400,men er glad for jeg valgte et msi budkort pga mange features og cpu pll oc voltage

Har faktisk haft en i5 3570k pc

Men hvad skal jeg forvente af pris på et z bundkort med k cpu og ddr 3 ram?

Vil gerne bytte, men kan være lige så svært at finde en der vil bytte som at få det solgt, 2000kr incl ram er det for meget/lidt for mit?

2000kr burde næsten kunne gi mig en i7 3770k med bundkort og 16gb ram, sli og raid er jeg ligeglad med og min m.2 ssd kan jeg bruge via et pcie 3 adapter hvis bundkortet ikke understøtter m.2 (sata)

I5/7 sandy bridge er jeg ikke interesseret i pga jeg gerne vil køre med pci e 3.0 (uanset om mange siger det ikke gør den store forskel)

Har en i5 7400 med 16gb ddr4 ram (køre 2400mhz) og et msi B250 pc mate, utrolig mange usb fan header incl cpu og pumpe og usb i i/o panelet og så videre.

Cpuen gør det godt og pga sænkning a cpu pll oc voltage køre jeg med 47 grader på varmeste kerne (max 2 på 40 eller over) i prime 95 small fft med en alm cpukøler med en god blæser på lige under 800 omd.

Kunne godt tænke mig en k cpu men har ikke pt muligheden for at købe en ny og en i5 7600 som yder ret godt er der ikke nogen brugt til salg af
    så jeg kan nøjes med at betale difference imellem de to cpuer (som er under 500kr), min i5 7400 er sat til salg.

Hvad burde jeg kunne få for min cpu,bundkort og ram?

Hvad skal en brugt i5 4690k med bundkort og 16gb ram koste brugt?

Jeg kan f.eks ikke helt trække Forza Motorsport 6: Apex hvis jeg vælger at købe det

http://www.game-debate.com/gam…ubmit=#systemrequirements

Jeg har geninstalleret chrome og mangler det blå ikon(Outlook notifier) som kunne vise hvor mange emails jeg har fået via outlook med et nummer og som viser nye email meget hurtigt efter de er kommet.

Den blå notifikations outlook app øverst til højre i de browser billeder der er
    http://www.omgchrome.com/outlo…rome-notifier-extensions/

Mangler en app der viser hvor mange email fra outlook jeg har fået med et nummer, som kan gøre det hurtigt og ligger oppe ved url feltet hvor man trykker i chrome for at justere tilpasse chrome til ens personlige preferencer, appen skal også kunne åbne outlook ved at man kun trykker en gang på ikonnet

Kender i sådan en app for Outlook notifier ser ud til ikke at kunne downloades nogen steder

Jeg har 4 x dell u2414H hvor jeg gerne vil gerne vil sælge de 3 af dem for at få en stor skærm så jeg har mere plads på mit skrivebord (den mine skærme står på), men vil gerne have en højt opløst ips skærm som er god at spille på, vil ikke have tn og noget ligende.

En dell P2715Q kan den bruges til at game på?

Har læst en på amazon som skriver den har enormt højt inputlag og generalt kan jeg ikek finde nogen test hvor inputlag response tid og testes

Den første med 3 stjerner
    http://www.amazon.com/product-…hreeStar&showViewpoints=0

Der linkes til 2 dell og en asus skærm denne her skulle være rigtig god http://www.edbpriser.dk/skaerm…515h-sort-id-9321673.aspx