Spilsamling

• hejsa

Jeg har fundet en samling med blizzard spil som jeg har haft liggende, men jeg ved ikke om man må sælge dem inkl. de medfølgende cd keys, jeg har ikke brug for spillene eftersom jeg allerede har en battle.net account med spil, er der nogle her som ved hvad blizzards regler er på det her område? mange tak

• hejsa

Jeg har fundet en samling med blizzard spil som jeg har haft liggende, men jeg ved ikke om man må sælge dem inkl. de medfølgende cd keys, jeg har ikke brug for spillene eftersom jeg allerede har en battle.net account med spil, er der nogle her som ved hvad blizzards regler er på det her område? mange tak

Er det CD/DVD'er eller digitalt ?

ved CD/DVD så må du sælge dem til gud og hver mand :)

ved Digitalt altså battle.net account, så er den desværre sammenkædet til dig, og det vil være i mod deres Terms of Use.

Citat fra Blizzards ToS

9.2 Account. NOTWITHSTANDING ANYTHING TO THE CONTRARY HEREIN, YOU ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT YOU SHALL HAVE NO OWNERSHIP OR OTHER PROPERTY INTEREST IN THE ACCOUNT, AND YOU FURTHER ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT ALL RIGHTS IN AND TO THE ACCOUNT ARE AND SHALL FOREVER BE OWNED BY AND INURE TO THE BENEFIT OF BLIZZARD. Blizzard does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift, or trade any Account, and any such attempt shall be null and void.

• Du må ikke sælge en Blizzard konto - I følge Blizzard's egne regler (eller Tweaks mener jeg - Der var en del snak om det for et par år siden)

Men hvis du har en eller flere ubrugte CD-keys til blizzard spil (de bliver jo låst til én konto så snart de bruges nutildags), så kan/vil Blizzard ikke sige noget til den sag. Det er helt og aldeles privatsalg af et "brugt spil"

Deres kontosystem og lign. er til dels for at fjerne brugtspilssalget helt fra markedet (som Valve, EA og Ubisoft også gør meget for med Steam, Origin og Uplay)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |