Gamdias Nyx Gaming Mat test

• Når man gamer, er det vigtigt at have udstyret i orden, og hvad hjælper det, at man har den bedste gamingmus, der kan købes for penge, hvis man har en musemåtte, der slet ikke lader musen komme til sin ret? Det er derfor vigtigt at have en ordentlig musemåtte, da det kan betyde forskellen mellem liv og død. Gamdias er på banen med Nyx, som vi i dag skal tage et kig på.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/2050/large_front.png]

Gamdias Nyx Gaming Mat test

• Minder uhyggeligt meget om Razer's Goliathus måtter så vidt jeg kan se - og den er jeg ganske tilfreds med. Den er lidt tykkere end Steelseries "stof" måtter, hvilket er rart.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Tak for respons :)

Tykkelsen af måtten er jo altid en smagssag, og jeg er personligt mere til de tynde stofmåtter. Jeg oplevede med Nyx, at den foldede sig op, når håndleddet kom uden for kanten, og det generede mig en del. Men er man typen, der kan holde sig på måtten (Mmmhh, yes, pun intended), så er det en god måtte. Ingen tvivl om det :)