BitFenix Spectre PRO LED og Alchemy LED blæsere

• Denne test byder ikke bare på et, men hele to produkter. BitFenix har sendt os en række af deres Spectre PRO LED blæsere og krydret det med lidt Alchemy LED lyssæt. I denne test går vi i dybden med begge produkter og ser, hvad vi har med at gøre. For dig, der ikke kender til Alchemy lyssættene, kan vi kort fortælle, at der er tale om lys til kabinettet, som kan kobles sammen med hinanden, og som fås i flere forskellige længder og farver. Spectre PRO LED blæserne er BitFenix "top-of-the-line" serie, som nu har fået indbygget LED lys, som kan slukkes eller styres separat. Der er størrelser fra 120 mm - 230 mm og fire forskellige farver lys at vælge imellem. Er du blevet nysgerrig? Så klik ind på testen her og læs endnu mere om disse to produkter.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/2033/large_front.png]

Tweak.dk tester BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

• Lavt støjniveau? HA! sådan en gang løgn og latin jeg har selv haft en bunke af dem (3x 120mm 3x 140mm 3x200mm 1x230mm) og de er alt andet end støjsavge på max speed plus at de ikke flytter særligt meget luft.

De er ikke specitalt gode på nogle måde eneste grund til folk køber dem er de ser flotte ud og at folk tro på specs som er direkte løgn.

• Altså, nu modbeviser du jo ingenting, shilka.. Du kaster bare om dig med beskyldninger om, at vores tester, Jan, lyver om sin oplevelse. Hvorfor skulle han gøre det? Vi får ingen ekstra betaling for at promovere et produkt, og vores troværdighed ville skride øjeblikkeligt, hvis vi begyndte på den slags.

Og om de er flotte er vist en smagssag.. Jeg ville ALDRIG købe dem for udseendets skyld, det er da helt sikkert. Ærligt talt, så synes jeg, at de er gyselige i deres design, og jeg kan ikke udstå det teenage LED-pjat.. Det skal være plain and simple. Så den begrundelse skrider en del, eftersom du sætter ALLE i samme bås, og det er da i hvert fald også en løgn at sige, at alle finder dem flotte.

• Det er heller ikke en oplevelse, som jeg deler, den som shilka har haft.
    Jeg har 2 stykker af dem, siddende på min CPU køler og de kan hverken høres og ydelsen er god. Jeg har egentlig overvejet at skifte de resterende blæsere i kabinettet ud med dem.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.