Tweak.dk Logitech G402 Hyperion Fury Gaming Mouse

• Det er os en stor fornøjelse at kunne præsentere jer for Logitech G402. Musen, som Logitech selv kalder ”verdens hurtigste mus” har været forbi vores testbænk, og vi har vendt og drejet den for at finde ud af, om den nu også er så god, som Logitech påstår. Læs dagens test for at finde ud af, hvad vi kom frem til.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/2065/large_front.png]

Tweak.dk Logitech G402 Hyperion Fury Gaming Mouse

• Holder mig til min G9x. Eneste claw mus de laver som faktisk holder sig til den form.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Har lige købt denne mus efter at have slidt min gamle logitech G5 mus op fra 2006, og nøj en opgradering :)

Kan varm anbefale dette produkt og tilslutte mig den gode karakter.
    Angående det lille kritikpunkt af lyden på knapperne, så er det ikke noget jeg har lagt mærke til, og derfor har tænkt nærmere over.

Musen reagerer utrolig hurtig og præcis i forhold til min gamle Logitech G5 mus (ikke at den var dårlig til mit behov, Windows og diablo 3) men Logitech g402 er i en helt anden liga.

Skulle lige bruge nogle minutter til at vende mig til den utrolige præcision i forhold til den gamle mus, samt at det ikke var nødvendigt med så store bevægelser mere.

Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.