Preview af Phanteks Enthoo Luxe White Edition

• Som I nok allerede har set i Tweak.dk's forum, under Off topic så er redaktionen i gang med at lave et nyt showbuild, og i den sammenhæng har vi valgt at bygge i Phanteks' Enthoo Luxe kabinet White Edition. Kabinettet er et drønlækkert fulltower, og jeg vil nu give jer en kort præsentation af kabinettet, inden vi for alvor sætter gang i buildloggen. Følg endelig med og glæd jer!

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/2070/large_front.png]

Preview af Phanteks Enthoo Luxe White Edition

• Fedt review. Hardwarecanucks kom frem til den samme konklusion (årets kabinet) :9xo Opgradere snart til en Luxe eller Primo, har dog ikke bestemt mig endnu. Men kæft de laver nogle lækkere kabinet, næsten perfekt hvis du spørg mig, altså for folk som har ikke penge til Caselabs ;) Ud fra min egen søgen og mening er der ikke nogen konkurence, hvis du vil had de samme features fra andre kabinet producenter.

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

Rettet en gang, sidst af jesper101996 ().

• Det er fuldstændig vanvittigt, så fede de Phanteks kabinetter er! :D Det var svært ikke at rose det til skyerne.

Pas på Corsair, Phanteks er i byen ;)

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB