Test af Silverstone Raven RV05

• Så er tiden kommet til, at vi skal have set på det seneste skud på stammen fra Silverstones Raven serie, nemlig RV05. RV05 kan blære sig med at være et af de få kabinetter, hvor hardwaren er drejet 90 grader, hvilket i min verden er superfedt, da det kun kan aflaste hardwaren, når det ikke skal hænge på tværs af tyngdekraften. Hvad dette kabinet har at byde på, viser jeg meget mere om, når vi kommer i gang med kabinettet. Så følg endelig med.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/2052/large_front.png]

Læs Test af Silverstone Raven RV05

• Wow - De har da godt nok ændret på en del siden RV03. Er ikke helt vildt med at 3½ diskene er rykket fra bagpanelet over i "hoveddelen". Det var ret fedt at alle 3½ og 2½ diskene sad monteret på bagsiden ude af syne. Slimdrevet er dog en lækker detalje - Ville være fedt hvis slim drev vandt frem.

PSU i toppen? Tja... så bliver det da nemmere at sætte elkablet i, som ellers krævede at man løftene eller tiltede kabinettet for at få det ind via bunden (Den sad i bunden af fronten).

Fancontrolleren er jeg lidt ligeglad med - Har kun haft behov for at ændre på den én gang i mit 03's levetid. Juli 2014's hedebølge tvang blæserne op på High - ellers har de kørt Low i hele deres levetid. Og så har de skåret lidt af fedtet væk - alligevel et par kilos forskel, hvilket da bliver rart når det skal slæbes op og ned af trapper til LAN. :D

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |