samsung galaxy tabpro - USB adapter

  • Hej,


    Jeg er ret ny i tablet verden og har lige købt en Samsung galaxy tabpro 10.1"
    http://www.edbpriser.dk/tablet…x?q=samsung+galaxy+tabpro


    Ekspedienten fortalte mig at det var muligt at købe en usb adapter til den, som giver mig muligheden for tilkobling af ekstern hdd. Men jeg kan ikke finde en som passer til den. Den her tablet har kun en tilslutning via micro usb (oplader)


    Findes der en usb adapter, med den type opkobling? Eller har ekspedienten ikke haft styr på det!


    Har haft søgt på nettet, og fundet enkelte billeder der kunne tyde på det, men de stammer fra tvivlsomme sider.


    Tak på forhånd!

  • Mange tak, ved ikke hvorfor jeg ikke har kigget på av-cables..!??


    Har du(eller andre) nogen erfaring med at koble ekstern hdd til en tablet, via micro usb? Kan det trække en film?

  • Skal ikke kunne garantere USB stikket kan trække en Ekstern uden sin egen strøm adaptor. Mener at micro bærer mindre strøm end de større, normale stik.


    Hvad farten angår så skulle de være lige så hurtige som et hvilket som helst andet USB2 stik, så en 30MB i sekundet eller deromkring skulle den sagtens kunne klare. Kommer nok mere an på hvilket videoformat du bruger og Tablet'ens evne til at trække dem :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • TaHL det du tænker på hedder "OTG" ved ikke om din Samsung TabPro understøtter det ved min Google Nexus 7 (2013) gør.


    har afspillet 720 og 1080p via OTG ingen problemer.