Test af ASUS PCE-AC66 Wireless PCI-e Netkort

  • Den trådløse AC netværksstandard er for alvor i gang med sit indtog i de danske hjem, og derfor har ASUS også sendt os nogle af deres produkter til anmeldelse. Blandt andet dette ASUS PCE-AC66, som er et PCI-e x1 kort, der lover at kunne levere 450 Mbit på n-standard og maksimalt 1,3 Gbit på AC standard, hvilket indfører den i ASUS' 1750 serie.

    Der er tale om et virkelig lækkert kort med en stabil ydeevne, og overvejer I at skifte til AC standarden, synes jeg virkelig, at I skal læse med. Jeg lover jer, at I ikke bliver skuffet.


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/1974/large_front.png]


    Læs Test af ASUS PCE-AC66 Wireless PCI-e Netkort

  • Hvis man mangler driver til windows 10 kan man bruge den til ac68 kortet, da der ikke er lavet nogen driver til ac66 kortet.


    Efter installationen af driveren er det endeligt lykkes mig at komme op på windows 1709 versionen, som ikke ville opdatere med den gamle driver til win 8, som ellers har virket indtil version 1703 af windows 10.


    Så måske nogen der kunne bruge denne løsning, hvis i også har haft problemer med opdateringen, og har ac66 kortet installeret.