• Hey alle!
    Jeg har for noget tid siden, forudbestilt Tropico 5 via GameStop USA.
    I forudbestillingen følger der noget DLC værk med, og ville høre hvorvidt disse dlc's kommer til at virke når de bliver anvendt i Danmark?
    Vil spillet overhovedet fungere i Danmark?

  • Der skulle ikke være nogen problemer med spillet du modtager - De fysiske kopier bruger ikke Steam så region problemer skulle der ikke være noget af.


    Hvad angår DLC så mener jeg at du modtager en ekstra ø at spille på automatisk her og nu - og så den første DLC når den kommer til sommer. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Årh pis.
    Nu kom jeg så meget i tvivl at jeg annullerede ordreren.


    Kunne nemlig bare ikke helt huske hvordan det fungerede med servere nemlig. Var i tvivl om det endte ud i at jeg kun kunne spille på US Servere.


    Men du skal have tusind tak for dit svar, jeg tror bare jeg kører all-in på Steam shoppen i stedet! :)

  • En lille advarsel - Den nyeste patch 1.02 har et større problem med handelskontrakter. Det gør kampagnen stort set uspillelig. Så jeg ville nok holde øje med deres forum eller facebook og vente til næste patch med at spille den.


    Men så er der jo Sandkasse mode imellemtiden.


    (Kort sagt betyder det at hvis du accepterer en kontrakt på at eksportere f.eks. 50.000 Træstammer, så tror kontrakten den er ovre efter første ladning uanset hvor lille den er)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Årh for fanden!
    Det kan jeg godt se kunne blive et problem.
    Men jeg har heller ikke travlt med at få det købt, nu hvor jeg kan se at Steam udbyder sammen DLC's til en fornuftig pris! :)