Køb af blæsere og kølepasta

  • Jeg har tidligere i dag bestilt 2 x Corsair Air Series LED AF120 og noget Arctic Thermal Compound (MX-2). Dog sidder jeg nu og tænker på om jeg kunne have sparet penge på blæserne, og dertil om MX-2 nu er det rigtige. Jeg er godt ligeglad med LEDer, dog ser jeg gerne at blæserne er næsten lydløse. Ang. pasta, så har jeg en idé om at det jeg har valgt er meget godt, men der sidder nok en derude som har styr på det. Pastaen skal bruges til en i5 2500k og et gtx 560. Jeg ved ikke om det er nok info, eller om i vil have mere. Hvis i ønsker mere info, så må i bare spørge.

  • MX-2 er en klassiker, men bestemt ikke det bedste på markedet længere. Men det fungerer helt fint, og der er ikke så meget at hente med bedre kølepasta alligevel.


    Blæserne er okay, men Noctua-blæsere ville være lidt mere stille.

  • MX-2 er en klassiker, men bestemt ikke det bedste på markedet længere. Men det fungerer helt fint, og der er ikke så meget at hente med bedre kølepasta alligevel.


    Blæserne er okay, men Noctua-blæsere ville være lidt mere stille.

    Mange tak for det hurtige svar. Jeg er glad for at MX-2 er fint, da der var meget forskel i priserne for kølepasta. Og når man intet ved om det, så er det svært at vælge. Jo, jeg har søgt lidt på diverse fora, og Noctua navnet går igen på mange af dem, dog virker de også til at være i den lidt dyre ende.


    Nu hvor jeg egentlig har fået svar på det jeg skulle have svar på, så er der lige et spørgsmål mere.


    "Trykluft på dåse" er noget som mange bruger til lige at blæse det hele igennem. Hvor kan sådan noget fåes billigt? Og når jeg skriver billigt, så ser jeg det gerne til under 60 kr.