Søger en iPhone 5s æske til konfirmand prank

  • Halløj derude


    er der nogen som har en iPhone 5s æske liggende som de alligevel ikk skal bruge så vil jeg meget gerne have fat i den, da jeg skal bruge den til en prank med en konfirmand 8o


    altså en iPhone 5s ÆSKE :) meget gerne på sjælland så jeg kan hente den senest lørdag 8|

  • Må jeg være nysgerrig, og spørge hvad denne prank indebærer. For det lyder da godt nok groft, at lave sådan en prank.


    Kommer vel helt an på humoren i familien - Jeg pakker ofte julegaver ind i kasser der er større end de behøver, fyldt med papir. Bare for at folk ikke skal ruske for meget i dem og gætte godterne for tidligt. :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Må jeg være nysgerrig, og spørge hvad denne prank indebærer. For det lyder da godt nok groft, at lave sådan en prank.

    tja den indebærer vil det den lyder som :) skulle have brugt en iPhone 5s æske til at lave en prank med at man har købt en iPhone 5s til konfirmanden, er det groft, jeg syntes det er god humor...




    jeps i dette tilfælde er det så naboens unge det skulle gå ud over :) og vi er stadig gode naboer :D



    dog blev det også en æske til en Doro mobil vi brugte i stedet og lavede en joke med den i stedet ^^