Test af Corsair Obsidian 450D - Miditower

• Corsair er nu klar med endnu et kabinet i deres Obsidian-serie. Det sidste kabinet, vi hilste på fra denne serie, var det lille 250D, som henvendte sig til Mini-ITX folkene derude. Med deres nye Obsidian 450D går Corsair den anden vej igen, da vi nu har med et midi tower at gøre, som understøtter standard ATX bundkort. Ud over dette kommer 450D spækket med alle de fede features, vi normalt ser hos Corsair såsom magnetiske støvfiltre, modulære harddiskbure, innovative SSD-monteringer, lækre kabelføringsmuligheder og meget mere. Klik ind på testen for at få flere informationer og detaljer om dette kabinet!

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/1895/large_front.png]

Læs testen af Corsair Obsidian 450D - Miditower

• Fint kabinet, gode features. Ser godt ud som sædvanlig med et Corsair Obsidian kabinet. Synes dog at prisen er svært at retfærdiggøre. 929,- lidt for højt efter min mening, og gør at det ligger alt for tæt på 750D og det kommende Graphite 730T.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• Det har du også ganske ret i :-P Men jeg forstår stadig ikke den prisætning af produktet. Det vil da helt klart hæmme salget af en af de kabinetter efter min mening.
    Ingen tvivl om at det sikkert er godt, men skulle jeg selv vælge, så ville jeg da helt sikkert tage Graphite 730T eller 750D :-)

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• 730T / 760T kabinetterne er NOGET større, og slet ikke til sammenligning med dette kabinet.

Der er fordele og ulemper ved alle kabinetter, 460D er faktisk et super lækkert kabinet, der er godt med plads, og gode muligheder for alle slags køling.

Graphite kabinetterne er helt sikkert kun til high end hvor du virkeligt har brug for pladsen, det er kæmpe stort, der er MEGET plads på alle sider, også til et stort vandkølings setup.

Alt i alt en smagssag, begge kabinetter lugter af kvalitet, det er helt sikkert :)