Root android

  • tja du kan jo altid genoprette fabriks instillingerne. og der er altid en lille chance for at du ender med en bricked telefon :-)
    men cyanogen mod har lavet en installer der skulle virke på en s3 så det har aldrig været nemmere


    http://www.cyanogenmod.org



    :)


    /dwmc

  • mener da vist garantien ryger når du rooter din phone :razz:


    har selv rooted min LG Optimus G og køre Cyanogenmod 11 på den samt custom kernel og det funker bare, da jeg er træt af LG ik kommer med en officiel Android 4.4 til den.

  • Så er det installeret. Roder stadig rundt med det, men det virker da fint nok. Smooth brugerflade. Men mistede desværre mine savegames. Carbon, eller helium backup, viste sig ikke at være en skid troværdig, for alle mine backups giver bare en error, når jeg prøver at restore.

  • Er der ikke en måde at få mere end 16 apps i en folder? Jeg har ret mange spil, og at have flere mapper ødelægger lidt formålet med dem. Vil gerne samle det hele et sted. Læste på nettet, at jeg bare skulle installere en launcher som apex, men hvorfor så overhovedet installere cyanogen, hvis jeg bare smider en anden launcher på? Eller gør det ikke nogen forskel?

  • Er der ikke en måde at få mere end 16 apps i en folder? Jeg har ret mange spil, og at have flere mapper ødelægger lidt formålet med dem. Vil gerne samle det hele et sted. Læste på nettet, at jeg bare skulle installere en launcher som apex, men hvorfor så overhovedet installere cyanogen, hvis jeg bare smider en anden launcher på? Eller gør det ikke nogen forskel?


    Cyanogenmod er nyere version plus der er ikke alle LG's standart programmer i og synes den køre meget hurtigere end LG's egen.

  • apex launcher på lg telefoner er ok men alle lg's programmer virker nada når du smider widgets fra lg ind i apex launcher.
    skal selv ha fikset min 4xhd til at køre cyanogen mod når jeg får taget mig sammen.
    det gir enormt meget mere frihed i forhold til apps og hvad man kan med telefonen fordi der ikke er producent begrænsninger på hvad man må...


    /dwmc

  • Hvis man ser bort fra fjernelsen af bloatware, vil der så være forskel på touchwis med nova launcher og cyanogenmod med launcher? Synes nemlig det virker lidt mærkeligt, når jeg lige har fået cyanogenmod, at jeg så smider en launcher på. Jeg er tilfreds nok med den som den er, bare bortset fra det med mapper. Btw kan de ikke engang sorteres heller? Alfabetisk er de i al fald ikke.


    Og er stødt på, at apps vil have superuser access. Hvad er det? Har prøvet at google det, hjalp ikke meget.

  • SU, det er lige som administrator rigtigheder...


    nogle programmer kræver det som Trickster mod til hvis du skal ind og aktiver indstillinger eller skal ha nogle data ud som du normalt ikke har adgang til som Wireless Passwords by Carlos Silva den kan fortælle koden til de forskellige wireless netværks du har været på, dem kan du normalt ikke vises uden SU ;)