det bedste smart phone køb til 2k +/- 400

  • hejsa folkens ville lige høre hvad jeres bud på det bedste smartphone køb er til ca 2k som ikke er en 4s eller noget andet fra apple.
    kan nemlig slet ikke arbejde med itunes og jeg flytter dagligt lydbøger frem og tilbage og jeg kommer til at mangle min dedikerede lydbogs app.



    har lidt kig på en galxy s4 mini men ville lige høre om der var andre gode bud. vil gerne ha en telefon i samme størrelse som en 4s da jeg lige nu render rundt med en lg 4x hd (p880) og det er noget af et skrummel og ikke specielt fantastisk....


    håber der er nogle telefon kyndige mennesker der ude der kan hjælpe.


    /dwmc

  • For gud skyld lad værd med at købe mini udgaver af telefoner. Prøv og tag et kig på Motorola moto g, virkelig lækker og billig.


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • hmmm det var et virkelig godt bud.


    humlen er at jeg ikke vil ha en kæmpe telefon igen det var egentlig grunden til at jeg kiggede på mini versionen :)

  • hmmm gad vide om det findes en ordentlig lydbogs app på windåse fon?
    kan faktisk ret godt li deres design, men er nok mest en androd mand:-)
    havde en lumia et elelr andet i hånden for noget tid siden og det var relativt forvirrende ;-)

  • Jeg kan røbe der snart kommer en anmeldelse op af Nokia Lumia 925, den koster lige over de 2.5k-ish.
    Ellers så er S4 Mini også ok sådan set, men som tidligere nævnt - når Samsung kalder det mini er det en yderst skrabet version, og minder kun om S4 i designet.


    Du kan tjekke apps ud på WP her:http://www.windowsphone.com/da-dk/store


    Ellers er der Huawei Ascend P2, også fed telefon og meget simpelt i design og menuerne. Men stadig med android så tons af apps tilgængeligt.

  • ja men så er man igen oppe i en 4.7 tomemrs skærm og ville egentlig meget gerne ha en noget mindre telefon...


    har tidligere haft kig på en moto x men den fås jo så kun i usa... har dog fundet den på amazon til lige under 3k
    http://www.amazon.co.uk/Moto-1…15&sr=8-1&keywords=moto+x


    så kunne godt være den jeg ender med :)

  • Nokia Lumia 820 er kun på 4,3 tommers skærm og med runde kanter. Jeg er tilfreds med min, og har fundet gratis apps og gratis spil nok til mit forbrug.


    Nokia Lumia 620 er kun på 3,8 tommers skærm.

  • well de tjeg specifikt skal bruge er en lydbogs app i stil med den her
    https://play.google.com/store/…ndro.smartaudiobookplayer



    men det lader der ikke til at være på windows mobile.
    well jeg har nu set mig meget meget varm på en moto x. så jeg må gå i forhandlinger med konen.


    jeg siger om ikke andet tak for indput :-) :rules:

  • Windows Phone har et meget lille app market - Så jeg vil stærkt råde dig til at kigge anmeldelser og guide igennem før du vælger f.eks. en Lumia.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |