Test af ASRock Fatal1ty Z87 Killer

• Så er Tweak endnu en gang klar med en test af et bundkort. Denne gang et nyt bundkort fra ASRock, lavet i samarbejde med den kendte Esport udøver Fatal1ty. Det er intet ringere end ASRock Fatal1ty Z87 Killer vi har med at gøre. Et bundkort med no non-sense, brugbare features og med fokus på gaming. Så er du på udkig efter et sådan bundkort, så læs videre her.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/201…atal1ty_Z87_Killer_01.jpg]

Læs testen af ASRock Fatal1ty Z87 Killer

• Fin test du har fået laver der, og må sige at det er et fedt board til så små penge.
    Men 100 grader på coren er da lige i overkanten syntes jeg, hvis du lukker den ind i et kabinet går det da helt galt.

• Tusinde tak :-)

Jeg er helt enig. Men er ret sikker på, at det skyldtes en bug/driverfejl - prøvede efterfølgende at overclocke med nøjagtigt samme settings på et andet bundkort, hvor temperaturen var helt fin og bagefter på dette igen med samme resultat. Blev temperaturen virkelig også de 100 grader havde CPU'en også downclocket sig selv :-)

• Kenneth det er vel ikke sådan at i også har fået 990fx udgaven ind?

Sendt fra min SM-N9005

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

• Ja ok så jeg mere rolig :),
    Hvad kørte du endelig af ram hastigheder syntes ikke det er nævnt nogle steder.

Nej, det kan jeg da godt se jeg har glemt at få med :pinch: De kører ved deres standardfrekvens; 2133MHz ^^

Kenneth det er vel ikke sådan at i også har fået 990fx udgaven ind?

Sendt fra min SM-N9005

Desværre ikke, Jesper. Men det kan da være den kommer - prøver lige at hører chefen ad :-)